#1 Skrevet August 4, 2008 En kompis av meg har en 89modell Golf 2, med en 1.3 liters motor, av typen med injektorer og LMM og hele pakken. Vet ikke motorkode, men rammen nummer er wvwzzz1gzmw370720. Bilen har hatt en periodisk feil, den bare helt plutselig stopper men uregelmessige mellomrom. Da er det bare å skru av tenninga og starte på nytt. Helt til nå i helga. Da måtte jeg taue den hjem.. Først ble bensinpumperelet utpekt som synderen, men det er byttet for kun kort tid siden i håp om at problemet lå der.Men så enkelt var det selvfølgelig ikke. Så nå står vi der å klør oss i hodet. Når man tvangsstyrer relet, så hører man at pumpa går, men bilen starter ikke. Den drar rundt, men fyrer ikke. Har gått over det jeg kan finne av koblinger, men alt ser helt greit ut. Bilen er gammel, men har bare rullet ca 140k. Noen guruer her som har noen ideer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 4, 2008 Dårlig kontakt på jordledningen til bensinpumpa? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 5, 2008 En kompis av meg har en 89modell Golf 2, med en 1.3 liters motor, av typen med injektorer og LMM og hele pakken. Vet ikke motorkode, men rammen nummer er wvwzzz1gzmw370720. Bilen har hatt en periodisk feil, den bare helt plutselig stopper men uregelmessige mellomrom. Da er det bare å skru av tenninga og starte på nytt. Helt til nå i helga. Da måtte jeg taue den hjem.. Først ble bensinpumperelet utpekt som synderen, men det er byttet for kun kort tid siden i håp om at problemet lå der.Men så enkelt var det selvfølgelig ikke. Så nå står vi der å klør oss i hodet. Når man tvangsstyrer relet, så hører man at pumpa går, men bilen starter ikke. Den drar rundt, men fyrer ikke. Har gått over det jeg kan finne av koblinger, men alt ser helt greit ut. Bilen er gammel, men har bare rullet ca 140k. Noen guruer her som har noen ideer? Er det gnist på pluggene ? Får den bensin(blir pluggene våte?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...