#1 Skrevet August 4, 2008 Jeg har en A6 1,8t 99mod som jeg har klart å knekke "plast-tuppen" på oljepeilerøret, altså noe av plastikken som sitter fast i røret fulgte med opp da jeg skulle peile olje. Er det mulig å bytte kun plastikken eller må jeg bytte hele røret? Hvordan er det festet? Er det mye stress å demontere for å komme til? Hvordan er det å bytte toppdekselpakningen på denne? Bare å bytte pakningene, ingen flytende pakning i tillegg? El.justeringen av speilene funker ikke. Har sjekket sikringene, men finner ingenting der, noen tips? Hvordan åpner jeg lokket rundt justerings bryteren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 7, 2008 jeg betalte 47,- for det plastrøret på møller ensjø... er bare klipset over metallrøret som kommer fra blokka. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 12, 2008 jeg betalte 47,- for det plastrøret på møller ensjø... er bare klipset over metallrøret som kommer fra blokka. Ahh, tusen takk Får se om jeg ikke får bestillt meg et rør da. Mye stress å komme til for å bytte det? Ser ut som man må være krysning av gynokolog og blekksprut for å komme til uten å demontere noe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 12, 2008 Bare å nappe det av, bruk event en ca 13mm fastnøkkel til å løfte den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 12, 2008 Plastikken er veldig porøs og ryker av den minste ting, er nok ikk dumt at det er godt over frysepunktet når du setter på den nye. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 12, 2008 Er nok bare en pakning til toppdekselet... men er ikke dumt å ha litt siliconbasert pakningsmasse i tillegg bare for å være på den sikre siden. Jeg har alltid et tynt lag med pakningsmasse på begge siden før jeg monterer deler, spesielt der den skal tette for olje og slikt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 13, 2008 er litt dårlig plass der ja. mye vakumslanger, vannslanter, magnetventiler, innsug og anna drit... Men tror det skal gå greit. har ikke byttet min enda, har bare en liten sprekk, så lekker ikke noe der. Skal gå over alle vakumslanger på min, gleder meg ikke så mye etter å ha tittet nedi der nei... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...