#1 Skrevet August 5, 2008 Noen som har noe ræl de vil bli kvitt? Bakfelgene mine er ikke klare så jeg trenger noe å ha bak frem til de blir klare. Skal love å ikke spinne de opp: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 5, 2008 Evt hvis noen har 2stk 2cm spacere i 5*112 så har jeg to felger jeg kan bruke sjæl 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 5, 2008 Interessert i noen frekke 195/65-15 "piggfrie" vinterdekk på alu? ("piggfrie" betyr at piggene ikke har tålt aktiv kjøring over fjellet og er borte). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 5, 2008 Det kan funke det, er det 5*112 boltsirkel? Det som hadde vært det beste hadde vært hvis noen hadde hatt et orginalt s2 reservehjul til salgs eller til låns. Har 2 stk i oslo og en her i stvg. Så kunne godt tenkt meg ett til, regner med kleber dekka fra 91 ryker bra også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 5, 2008 Det kan funke det, er det 5*112 boltsirkel? Det som hadde vært det beste hadde vært hvis noen hadde hatt et orginalt s2 reservehjul til salgs eller til låns. Har 2 stk i oslo og en her i stvg. Så kunne godt tenkt meg ett til, regner med kleber dekka fra 91 ryker bra også 5x112 ja. Ikke sikker på mønsterdybde, men det spinner du vel vekk allikevel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 5, 2008 Får jeg lov ? Da tar jeg de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 5, 2008 Ta dem du ligger på garasjeloftet mitt og opptar plass, så du får dem gratis mot at du skylder meg en tjeneste når jeg står med 10vt motoren i tusen deler og trenger hjelp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...