bilde av biler med senkesett

Anbefalte innlegg

hallo. har kjøpt meg en audi a4 1.8tq avant. å har planer om å senke, blir bare fjører så jeg lurte på om det er noen her som har 30-30 senking eller 50-30 senking og kan legge ut bilde av bilen si så jeg kan se hvordan det blir. takk for svar :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er min 2002modell med ca. 70-60 senk :)

 

xjdzzghjjskc96fkgfni.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bilde av bilen min! den var senket når jeg kjøpte den! trur det er en 40-60

01072008078.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takktakk :) fine biler forresten. da blir det nok å bytte 30-30 til 50-30 da tenker jeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker. da får jeg høre der først :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er bilde av min gamle før salg, senket 60-50 ca...

IMG_0112.jpg

 

Her er bilde av den når jeg hadde den og brukte den selv, med ca 80-70 senk. (savner denna bilen: gråter :)

IMG_1935.jpg

 

 

Kjøp deg justerbart så får du senket akkuratt så mye du vil senke den. Da har du også dempere som er i god stand istedet for å måtte bytte orginaldempere som ryker..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sats på justerbart ;)

Jeg har KW Variant 2 på min

Vet ikke hvor mye som er senket.. men tipper 70/80.. og har 2-3 cm igjen og stille ned :)

DSC00056.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

A4 B5 TsQ senket 50/50

Polert Side Ute.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da blir det nok justerbart tenker jeg :) noen som anbefaler noe? hvordan er KW Variant 2 i forhold til fk silverline x f.eks?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde gått for fk silverline. På grunn av dårlig erfaring med kw v2 på grunn av justerings ringen der har en "pin-skru" som går rett inn i gjengenne og raserer dem.Menst fk har dem 2 justerings ringene som er skrudd mot hver andre og da låser.

 

Kjører silverline selv og er stor fornøyd:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

FK Justerbart. som er meget langt ned justert,hvertfall med tanke på att det er 20"hjul på.

Subber så vidt om jeg legger helt åver.

 

 

 

DSC01027.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.