#1 Skrevet August 5, 2008 hallo. har kjøpt meg en audi a4 1.8tq avant. å har planer om å senke, blir bare fjører så jeg lurte på om det er noen her som har 30-30 senking eller 50-30 senking og kan legge ut bilde av bilen si så jeg kan se hvordan det blir. takk for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 5, 2008 Her er min 2002modell med ca. 70-60 senk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 5, 2008 bilde av bilen min! den var senket når jeg kjøpte den! trur det er en 40-60 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 5, 2008 takktakk fine biler forresten. da blir det nok å bytte 30-30 til 50-30 da tenker jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 5, 2008 takktakk fine biler forresten. da blir det nok å bytte 30-30 til 50-30 da tenker jeg hører du med Tom Are så skaffer han billig justerbart til deg da:) http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=115517 eller Håkon Sandberg http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=116697 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 5, 2008 takker. da får jeg høre der først 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 5, 2008 Her er bilde av min gamle før salg, senket 60-50 ca... Her er bilde av den når jeg hadde den og brukte den selv, med ca 80-70 senk. (savner denna bilen: gråter Kjøp deg justerbart så får du senket akkuratt så mye du vil senke den. Da har du også dempere som er i god stand istedet for å måtte bytte orginaldempere som ryker.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 5, 2008 Sats på justerbart Jeg har KW Variant 2 på min Vet ikke hvor mye som er senket.. men tipper 70/80.. og har 2-3 cm igjen og stille ned 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 6, 2008 A4 B5 TsQ senket 50/50 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 12, 2008 da blir det nok justerbart tenker jeg noen som anbefaler noe? hvordan er KW Variant 2 i forhold til fk silverline x f.eks? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 12, 2008 Jeg hadde gått for fk silverline. På grunn av dårlig erfaring med kw v2 på grunn av justerings ringen der har en "pin-skru" som går rett inn i gjengenne og raserer dem.Menst fk har dem 2 justerings ringene som er skrudd mot hver andre og da låser. Kjører silverline selv og er stor fornøyd:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 12, 2008 FK Justerbart. som er meget langt ned justert,hvertfall med tanke på att det er 20"hjul på. Subber så vidt om jeg legger helt åver. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...