Ålesund: honing av blokk? og div andre ting

Anbefalte innlegg

er det noen som kan hone opp blokka mi i ålesund når jeg skal ut med motor?

og balansering av veiv?

evt andre ting som kan være kjekt og gjøre?

skulle først starte motorbygget mitt i tr.heim dær jeg har alt rundt meg vist noe skulle skje.

men vist et er slik at det er det er bedrifter i ålesund som klarer dette så starter jeg med motorbygget hær:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ring Ålesund motorverksted og hør med Vadseth,han kan sikkert hjelpe deg med honing..Men tror ikke dem har utstyr til å balansere veivaksler.Da må du evt sende til Trondheim eller Ossschlo...:D

Evt planert over flaten på topp av blokka for å vær sikra mot lekkasje,samt på topp visst du skal trimme noe særlig:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ring Ålesund motorverksted og hør med Vadseth,han kan sikkert hjelpe deg med honing..Men tror ikke dem har utstyr til å balansere veivaksler.Da må du evt sende til Trondheim eller Ossschlo...:D

Evt planert over flaten på topp av blokka for å vær sikra mot lekkasje,samt på topp visst du skal trimme noe særlig:)

takk:) får ringe og høre når det nermer seg:)

vet du evt. hvor lang tid de bruker på og hone og plane toppen?

og i såffal sender jeg veiva til tr.heim bare :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.