#1 Skrevet August 5, 2008 er det noen som kan hone opp blokka mi i ålesund når jeg skal ut med motor? og balansering av veiv? evt andre ting som kan være kjekt og gjøre? skulle først starte motorbygget mitt i tr.heim dær jeg har alt rundt meg vist noe skulle skje. men vist et er slik at det er det er bedrifter i ålesund som klarer dette så starter jeg med motorbygget hær:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 5, 2008 Ring Ålesund motorverksted og hør med Vadseth,han kan sikkert hjelpe deg med honing..Men tror ikke dem har utstyr til å balansere veivaksler.Da må du evt sende til Trondheim eller Ossschlo... Evt planert over flaten på topp av blokka for å vær sikra mot lekkasje,samt på topp visst du skal trimme noe særlig:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 5, 2008 Ring Ålesund motorverksted og hør med Vadseth,han kan sikkert hjelpe deg med honing..Men tror ikke dem har utstyr til å balansere veivaksler.Da må du evt sende til Trondheim eller Ossschlo...Evt planert over flaten på topp av blokka for å vær sikra mot lekkasje,samt på topp visst du skal trimme noe særlig:) takk:) får ringe og høre når det nermer seg:) vet du evt. hvor lang tid de bruker på og hone og plane toppen? og i såffal sender jeg veiva til tr.heim bare 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...