#1 Skrevet August 5, 2008 Har et seriøst problem med ALLE sidevinduene på passaten min. Førerdøren har aldri gått sålenge jeg har hatt bilen, de andre rutene gikk tregt når jeg kjøpte bilen, men nå har de også stoppet helt opp. Det klikker som bare det i releene, men ingen av rutene viser antydning til å ville åpne seg. leser i haynes boka at rutene må senkes litt ned for å få løsnet de fra vindushevermekanismen og døra, slik at man kommer til for feilsøking/reparering. men problemet mitt er jo hvordan jeg skal få de ned, siden de sitter bom fast. har også lest på forumet her at det er noen plast-skinner som kan smøres opp.. går det an å komme til disse uten å ta ut rutene? er det noen andre plasser jeg kan smøre for å prøve det først liksom? håper på hjelp her altså! slitsomt med vinduer som ikke virker!! håper bare ikke at alle 4 motorene er gåene!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 5, 2008 Av med dørtrekkene så kommer du til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 5, 2008 mulig jeg formulerte innlegget mitt litt galt... men jeg har jo selvfølgelig tatt av trekket!!! løsningen får å ta ut vindushevemekanismen er å senke rutene LITT ned slik at du kommer til der ruta er festet i heve/senke mekanismen. problemet mitt er at ruta siter bom fast, vil pokker ikke nedover! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 6, 2008 Skal jeg ta en råsjanse, tipper jeg dette er relatert til kupélys-problematikken du har.. 'Noe' er skrudd av på et vis? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 6, 2008 Skal jeg ta en råsjanse, tipper jeg dette er relatert til kupélys-problematikken du har.. 'Noe' er skrudd av på et vis? Sjekk innlegget mitt på den andre posten du har på forumet! Garantert ledningsbrudd eller comfort-enheten din. Samme problemer som jeg hadde med min! Lykke til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...