#1 Skrevet August 5, 2008 blir det noe møte på torsdag elle ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 5, 2008 Kan desverre ikje då eg er på jobb: bh :,hadde vel komt gåande då bilen min ser så kjedelig ut med vinterhjul:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 5, 2008 Tror eg kan, men ska ikkje sei noe sikkårt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 5, 2008 Sko ikkje tatt det neste torsdag? midt i sildajazzen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 5, 2008 Jeg er offshore så har ikke mulighet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 5, 2008 kan godt ta neste torsdag for min del.... blir vel rett før treffet på skogen då. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 18, 2008 Blir det noge nå på torsdag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 18, 2008 e me eg regne eg me 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 18, 2008 Er nok på jobb... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 20, 2008 e i danmark på jobb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 21, 2008 e i nordsjøen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 21, 2008 er i bergen på skule 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 24, 2008 ti blir d møte?og kor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...