#1 Skrevet August 5, 2008 Har montert på EBC Yellow stuff bremseklosser på bilen, er fornøyd med dem utenom at jeg måtte modifisere dem noe jævli for å få dem til å passe.....måtte slipe ned alt godset på sidene av dem både fremme og bak, noen andre som har erfaring med dette??? Var og veldig lite med bremse belegg på dem så selv om klossene er helt nye står calipperene helt inntil skivene nesten:confused: Forslag til andre klosser som er bra som har bedre tilpassing:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 5, 2008 Fått riktige da? Finns jo 2 typer Rs2 bremser og 2 typer klosser... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 5, 2008 Det finnes 2 typer klosser forran til Rs2 ja, men forskjellen på dem er kun i høyden. lengden er lik. Det er vel mer sannsynlig at caliperene dine trengs en liten puss og overhaling, da de mest sannsynlig har den veldig vanlige korroderinga bak glideplatene. Dette gjør at det blir mindre plass til klossene i lengderetningen. da må du demontere glideplatene og pusse bort den korroderte aluminiumen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 5, 2008 hmm......nei, visste ikke at det var 2 typer til RS2. Renska ganske godt da jeg byttet men tok ikke ut glide platene så får prøve d da og se om det hjelper:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 6, 2008 stemmer det som harald sier. De glideplatene kan være et forferdelig slit og få løs, så det letteste er å pusse litt ned på sidene på klossene. Jeg har gjort det de siste gangene jeg har skiftet bak. Fremme har jeg ganske nye kalippere, så det er ikke kommet så mye korrodering der enda. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 6, 2008 hmm......ok, får prøve det jeg også da....men følte det var altfor lite belegg på dem også men gjerne fordi jeg har fått feil klosser da. har det der satans sensor lyset i displayet som piper hele tiden!!!! alle bremsene er byttet inkludert bremsevæske! men fremdeles så piper d...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 6, 2008 hmm......ok, får prøve det jeg også da....men følte det var altfor lite belegg på dem også men gjerne fordi jeg har fått feil klosser da. har det der satans sensor lyset i displayet som piper hele tiden!!!! alle bremsene er byttet inkludert bremsevæske! men fremdeles så piper d...... Det er nok "bomba" de som er gåen da... bremse akkumulator. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 7, 2008 Det er nok "bomba" de som er gåen da... bremse akkumulator. jaha??? og den sitter hvor??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...