#1 Skrevet August 5, 2008 Heisann, er det noen som har vag-com og en nesten ukontrollerbar trang til å lese av feilkoder på min audi 200? Eirik Hansen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 5, 2008 Jeg har hvis du gidder ta turen ut til Rennesøy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 5, 2008 Hvis det ikke dukker opp en i nærheten hadde vel det vært en mulighet ja, det blir iallefall billigere enn å kjøpe selv. Har egentlig lyst til å kjøpe selv men det er litt vel dyrt synes jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 5, 2008 Jeg har liggendes kan sikkert hjelpe deg, med det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 10, 2008 har vag com jeg også... Går ut fra at diagnosekontakten er lik på alle vag? Siden jeg har med canbus etc. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 10, 2008 så lenge man ikke har den kontakten som heter 2+2, men det er vell fra ca 95mod og nedover... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 10, 2008 Heisann, har fått hjelp fra Tor Semming Mikkelsen nå, jeg har forresten den gamle 2+2 kontakten på min 200. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...