#1 Skrevet August 5, 2008 er det noen her som har fått k-jeten på en golf 1 gti til å levere mer suppe? jeg må ha her bensin pga vassere kam. noen som har prøvd porche / eller tic dyser evt andre forslag? mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 5, 2008 Har du justert CO-skrua? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 5, 2008 Varmkjøringsregulator fra 16v golf med vacum tilkobling eller fra Audi 5'er. Evnt justere den du har. Større dyser hjelper også da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 6, 2008 oki oki...får prøve det da. men har noen en sann regulator liggende? mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 8, 2008 Kom deg til nærmeste høgger og stikk hodet nedi motorrommet på en Audi 100 Type 43 med bensinfemmer, så blir du lykkelig:). Ta gasspjeldet med i samme slengen (dersom du ikke har det fra før av). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 13, 2008 Kom deg til nærmeste høgger og stikk hodet nedi motorrommet på en Audi 100 Type 43 med bensinfemmer, så blir du lykkelig:). Ta gasspjeldet med i samme slengen (dersom du ikke har det fra før av). ta bensintrykksregulatoren ? passer dysene og?hjelper det? har gassspjeld fra en slik en ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 13, 2008 er også på jakt etter mer bensin uta v k-jeten, så låner tråden din og stiller et spørsmål, si ifra hvis jeg skal fjerne dette.. hvilke dyser skal jeg bruke på 1,8l 8v gti toppen for at k-jeten skal gi mer bensin? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 13, 2008 Trenger man å bytte dyser i første omgang? Mener det er greit med justeringsmuligheter ved å bruke CO-skrua. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...