#1 Skrevet August 5, 2008 Hei Har en bil som ser helt jævlig ut i lakken, trenger tips om et bilpleiefirma som er flinke og som er til å stole på. Og selvsagt billige og norske:p Anyone? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 5, 2008 Hei Har en bil som ser helt jævlig ut i lakken, trenger tips om et bilpleiefirma som er flinke og som er til å stole på. Og selvsagt billige og norske:p Anyone? Kjells wash, wax & shine, en av de grundigste bilpolerere jeg har vært borti.. grei pris også Han er helnorsk, han kommer fra Hovsherad, men holder til i Stavanger for tiden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 5, 2008 Tar bilen jeg Frank... Hvilken er det snakk om? Hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 5, 2008 Jeg kjenner godt til han som driver Johs Lunde Bilpleie, det ligger på den gamle tomta til tau bryggeriet på forus. Der kan jeg love deg et positivt resultat som varer, og som du sent glemmer. Verdt å nevne er at han bruker hovedsaklig bare Meguiars produkter. Han er også den eneste i distriktet som er godkjennt av Ditec Norge til å selge/behandle med Ditec produktet (Den ekte lakkforseglinga) og gir dermed og garanti. Jeg bruker bare han på alle mine biler, å opplever fortsatt etter å ha gått der i mange år at reultatet overgår mine høye forventninger. Se gjerne den tråden som jeg lagte for en stund siden på lokalagsforumet etter jeg hadde lagt Ditec på A6'en som refferanse. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=106895 Klubbmedlemmer kan bare ringe direkte til Ronny på Johs Lunde Bilpleie tlf: 932 53 100 eller ta ein tur innom for ein vurdering og anbefaling av "den" rette behandlingen til din bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...