#1 Skrevet August 5, 2008 føler meg litt dum , men er det noen som kan hjelpe meg å bestille custom stempler fra je på ebay ? de selger til rs2 ? er det likt som aan , min motor skal borres opp en halv mm , noen som kan fortelle meg mål jeg skal ha på stemplene da ???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 5, 2008 føler meg litt dum , men er det noen som kan hjelpe meg å bestille custom stempler fra je på ebay ? de selger til rs2 ? er det likt som aan , min motor skal borres opp en halv mm , noen som kan fortelle meg mål jeg skal ha på stemplene da ???? Er vel 81mm borring orginalt. Så da får du 81.5mm. Send en PM til Vegard Holum. Han kan lage skjema for deg. Hvis det er JE du kjøper da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 6, 2008 ja skal kjøpe hos je 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 6, 2008 Da spørr du Vegard Holum.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...