#1 Skrevet August 5, 2008 Holder på å skal montere tåkelys fremme på min A3 2002mod. Har tåkelys og har fått tak i lysbryteren som har tåkelys foran og bak. Men så er det...... Ledningen da, er det noen lett måte å se at de ligger klare? Har sett under panseret, kan ikke helt se noen, fant en på venstre side rett ved frontlykta, en løs kontakt med 3 poler. Kan det være den? Håper det er noen som kan hjelpe meg. Kanskje noen har gjort det samme som meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 6, 2008 Ingen som har peiling på dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 6, 2008 Christer Antonsen har gjort dette. Mener på at han kjøpte original bryter også. Hvis du leser litt nedover finner du koblingsskjema også Det er en 97-mod, så om det er noen forskjell på koblingene før og etter facelift må noen andre hyle ut om det. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=87834 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 7, 2008 Sende en PM til han, hadde vært moro om jeg kunne fått det skikkelig bra til nå som jeg har fått tak i bryter hos huggeren. Men bryteren er fra en før faceliften, noen som vet om det er noe forskjell?` Litt kjipt å få en stjernesmell når man kobler til batteriet igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...