#1 Skrevet August 5, 2008 Har problemer med å fjærna braketten som viskosekoplinga sitter på. Dette er ein a6 2,4 v6 husker ikkje motorkoden. Brakketen sitter i 3 skruer som eg finner ut av. 2 stk under remhjulet og en i bånn. Er det fleire? Den er løs og kan flyttes fram og tilbake men får den ikkje ut. Takker for hjelp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 5, 2008 Tipper dette er likt på 2,4 og 2,8. Tror det var bare tre skruer, men kan ikke huske at det var noe problem å lirke den av. Du har sjekket under reimhjulet at det ikke er en skjult skrue til? Det er ikke noe annet deksel som står i veien og som låser den? Er litt for lenge siden jeg gjorde dette på min til at jeg husker helt hvordan den satt, desverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 8, 2008 Fekk det av til slutt. 4 stk skruer. 2 som du får tatt gjennom remmhjulet og 2 nede på venstre side. den siste var veldig vanskelig å sjå da all møkka hadde samlet seg der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...