#1 Skrevet August 5, 2008 430hk Jonus trimmet RS2 begynner å "lugge" litt når denn passerer 1kilo, den fortsetter litt oppover men går ikke som den skal. Lader maks på 1,8. Hva kan det være, får den inn falsk luft noe sted eller er det noe annet?? Noen som vet?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 6, 2008 430hk Jonus trimmet RS2 begynner å "lugge" litt når denn passerer 1kilo, den fortsetter litt oppover men går ikke som den skal. Lader maks på 1,8.Hva kan det være, får den inn falsk luft noe sted eller er det noe annet?? Noen som vet?? Mange muligheter her dessverre. Håpløst å si sikkert, men lurt å prøve å lese ut feilkoder først. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 6, 2008 Her må du nok begynne å feilsøke litt, me om det skjer når motorer er under belastning og turbotrykk så hadde jeg nok gjettet på dårlig coiler. Men som sagt så kan det være andre ting også. begynn med å lese ut feilkoder, sjekke systemet for lekasjer, gå over plugger/LMM/bensinfilter og andre "slitedeler". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 7, 2008 Sjekk plugger og plugghetter (de som sitter mellom plugg og coil). Plugghettene skal ha ca 5K Ohm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 8, 2008 430hk Jonus trimmet RS2 begynner å "lugge" litt når denn passerer 1kilo, den fortsetter litt oppover men går ikke som den skal. Lader maks på 1,8.Hva kan det være, får den inn falsk luft noe sted eller er det noe annet?? Noen som vet?? Jeg har hatt samme problemet med lugging men da fant jeg ut at det var dårlig kontakt inn til coilene, derfor gikk den dårligere og hostet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 8, 2008 Da får jeg sjekke plugger, hetter og kontakt inn til coilen.. Får satse på at det ikke er no verre enn det..=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...