#1 Skrevet August 5, 2008 Har problemer med interiørlyset på passaten min. Ingenting lyser. har sjekket alle pærer, men finner ingen som har ryki. sikringene er hele. hvor skal jeg begynne å leite etter feil? noen kjente problemområder?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 5, 2008 På min Audi 100 94 modell har jeg en dimmer som jeg kan velge lysstyrken med. Om du har det, kan det jo hende du har kommet borti denne så den er stilt inn på bånn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 5, 2008 nei. finnes ingen slik dimmer. vil bare presisere at det her er snakk om kupè-interiørlys, og ikke instrumentlyset -kunne jo hende noen feiltolket det. bilen det er snakk om er en passat 3b 1,8t highline. har sjekket pærene: 3stk i midtkonsoll i tak 1 i hver skyggebrem på hver side foran 1 over hver passasjerdør i bagasjerom noen jeg har glemt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 6, 2008 Når en dør eller bakluke står oppe _lenge_ på S4'n, skrus alt interiørlys av. Sikkert et timerrelé et sted som slår inn for å ikke tømme batteri. Mulig du har en def. dørbryter e.l. og det er samme løsning på din nyere bil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 6, 2008 nei. finnes ingen slik dimmer. vil bare presisere at det her er snakk om kupè-interiørlys, og ikke instrumentlyset -kunne jo hende noen feiltolket det.bilen det er snakk om er en passat 3b 1,8t highline. har sjekket pærene: 3stk i midtkonsoll i tak 1 i hver skyggebrem på hver side foran 1 over hver passasjerdør i bagasjerom noen jeg har glemt? My bad, var nok litt for kjapp ute der ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 6, 2008 Har du lys i nedrekant av dørene? På min A4 lyser desse uavhengig av kupelyset når døra er åpen. Er det i orden vil jeg tro dørbryteren er OK. Lyser kupelyset en stund etter at du har lukket døren? Frem til dørene blir låst eller tenningen slått på? Kan jo være noe der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 6, 2008 Har problemer med interiørlyset på passaten min. Ingenting lyser. har sjekket alle pærer, men finner ingen som har ryki. sikringene er hele. hvor skal jeg begynne å leite etter feil? noen kjente problemområder?? Jeg hadde samme problem på min passat 3b, men dette var i forbindelse med at jeg hadde fukt i gulvet pga en tidligere vannlekkasje. Da gikk først de elektriske vinduene en etter en, så gikk sentrallåsen og all belysning inne i bilen. Jeg fikk høre på Norsk Bildelsenter at det var Comfort-enheten som ligger under gulvet på førersiden som var ødelagt av vannet. Men når jeg byttet dennne så funket fremdeles ikke det elektriske. I stedet så fant jeg ut at ledningene som ligger under gulvet ved dørlistene var "irret" vekk. De smuldret bokstavelig talt opp i hendene mine når jeg løftet på de. Det kan ha skjedd på din bil også. Det er ikke vanskelig å få fukt i gulvet og det går hardt utover ledningene...ta en sjekk etter brudd og irringer (sånn grønn/blå pulverjævelskap) Mvh T.K 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 9, 2008 har hatt lekkasje i bilen ja... må nok sjekke litt. har fått feilmelding på comfort-enheten i forbindelse med feilsøkning på sentrallås 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...