Audi 100 c4 2,5 tdi rister voldsomt

Anbefalte innlegg

Har en audi 100 som rister noe voldsomt når jeg kjører mellom 110-180. Det rister som om jeg skulle ha J**** kast i felgen, men har prøvd med tre felg sett og får ikke noe bedre med noen av dem, men det som er at ristinga ikke altid kommer den er litt sporadisk.

Mvh

Espen granås

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke noen bremser som henger da?

Har hatt samme problem et par ganger selv, de gangene har det enten vert. Kast i felg, bremser som henger, kast i bremseskive eller hjulstillingen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har samma problemet på min.. Rister som f... ved svinging til høyre og litt gaspådrag.. Har en mistanke om at det er slakk i bærekule som er årsaken til det..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde samme symptom (og løsning) som Per Jonny, verdt å sjekke.. Jekk opp i bærearmen, så du kjenner på riktig sted.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde samme symptom (og løsning) som Per Jonny, verdt å sjekke.. Jekk opp i bærearmen, så du kjenner på riktig sted.

Litt OT, men jeg lurer på hvor du kjøpte bærekule?

Disse er jo svindyre. Eller hvor får man tak i billige?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får de for 1400 minus rabatt hod nbs og 595 hos carparts

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hele armen til under 400,- på Biltema så vidt jeg husker.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hele armen til under 400,- på Biltema så vidt jeg husker.. :P

Er disse komplett med foringer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg betalte 1300 hos Mekonomen, med stab.foringer og ny mutter. Bolter til kula følger ikke med.

Hadde mye risting i min og. Skiftet begge to, ble betraktelig bedre siden begge kulene hadde takket for seg.

Pass på at du får med hylsa til den indre foringa. Disse har tendens til å sette seg fast og ikke bestandig det lar seg gjøre å berge disse.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg betalte 1300 hos Mekonomen, med stab.foringer og ny mutter. Bolter til kula følger ikke med.

Hadde mye risting i min og. Skiftet begge to, ble betraktelig bedre siden begge kulene hadde takket for seg.

Pass på at du får med hylsa til den indre foringa. Disse har tendens til å sette seg fast og ikke bestandig det lar seg gjøre å berge disse.

Disse koster 2031,25kr per stk. Var det 1400kr med dabatter eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2000?? hvor i helvette.

Måtte vært med rabatt jeg fikk. har vel rundt 30%

Sjekk Meca, tror de er hakket rimeligere.

Eller NBS som nevnt her oppe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.