#1 Skrevet August 5, 2008 Har en S4 C4, driver og bytter foringer, ønsker å bytte den foringen som sitter på braketten som holder diffen i bakkant. Noen her som har byttet denne, kan ikke finne den i Etka, lurer på om hele braketten må kjøpes som en del.... Noen som har alternativer? mvh, J 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 5, 2008 er det den som kan lage klonkelyd bak? isåfall lurer jeg på det samme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 6, 2008 er det den som kan lage klonkelyd bak? isåfall lurer jeg på det samme Kan også være slitt diff det da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 6, 2008 Demonterte diffen min i går, og skal bytte denne også.. Fant heller ikke foringa i delekatalogen. Virker som man må bytte hele girkassestøtta (27) på bildeserie 505-10. Får jo kun tak i skivene i topp og bunn løse så det ut som for meg.. Anyone? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 6, 2008 Får dreie selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 7, 2008 HAr du gjort dette? mvh, J 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...