#26 Skrevet August 15, 2008 Supert ellers kan du lagre detta : 40456610 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet August 15, 2008 pling me i.m coming also. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet August 15, 2008 Jævlig grom Passat! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet August 16, 2008 Supert ellers kan du lagre detta : 40456610 Da var nummeret lagra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet August 25, 2008 tok litt bilder av en B8 A4 idag, uten stativ i mørket.. så kvaliteten ble deretter Så div bilder av ting og tang på bilen Led + blink : Instrumenter, Kult att ALLT man stiller på kommer opp på skjermen..! Liten detalj med led i alle håndtakene inne i bilen ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet August 27, 2008 Synes bildene ble tøffe jeg Haavard! Kjempefin B8 er det også, får håpe det blir han kjøper den! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet August 27, 2008 Det håper jeg og, for da har jeg hørt rykter fra mannen som vil ha den A4`en at han kommer til å kjøpe 1 bil til! Med Rekkefem , turbo og quattro ! hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet September 7, 2008 testa litt Singel Photo HDR idag,, da jeg kjedet meg hjemme Tok bare noen bilder jeg hadde tilgjengelig og laget "HDR" av dem, Greit nok att jeg tok i litt da Audi a4`en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet September 7, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet September 7, 2008 2 bilder for å vise forskjellen på HDR og vanelig, Ble ganske imponert av denne måten er jo litt offtopic da det ikke er en bil, men syntes det ble så bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet September 7, 2008 (endret) Ble rått dette ! Meeen, hva er "Singel Photo HDR"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet September 7, 2008 hehe, Det vil si att du tar ett bilde. Tar det med inn i hiddenn, og justerer eksponeringa. Ett bilde med lys eksponering, og ett bilde normalt, og ett bilde med mørk eksponering. Vis du har lys eksponering på ett bilde så ser man gjerne att himmelen blir veldig lys og bilen blir normal lys. vis man har mørk eksponering så vil himmelen for eksempel bli mørkere og bilen bli veldig mørk. men vis du legger i sammen alle bildene i HDR, så vil du få med deg mørk himmel, lys bil, osv.. litt vanskelig og forklare da jeg ikke har holdt på med dette mer enn idag.. eksempler her : http://www.hdrsoft.com/examples.html HDR = High dynamic range. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet September 8, 2008 Ett til jeg mekka litt på idag, før og etter Som dere ser ved HDR redigering så vil himmelen bli mørkere, og du vil se mye mer av skyene og slikt. samtidig som under bilen der det er mørkt vil det bli lyst og fargene vil synes mye mer på hele bildet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...