#1 Skrevet August 5, 2008 Heisann! Er det noen her inne som har byttet til mørke hovedlykter på A4 B5 - tenker da ikke på angeleyes lykter men slike som disse her: http://www.ivautoparts.com/andale/images/060116.jpg Ønsker bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 6, 2008 Har ennå ikke sett noen biler med slike lykter, annet enn hjemmesota lamper. Ikke helt ulikt slik Tommy gjorde det på den relativt godt kjente rosa A4'en (bortsett fra at der var også reflektoren til fjernlysene lakkert svarte). Etter min mening trenger man ikke vurdere en gang. Dette ser latterlig bra ut og kommer garantert til å kle bilen din skikkelig bra: ja :. Få tak i slike med en gang:). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 6, 2008 De der så sinnsykt fete ut, tror de kommer til å gjøre seg veeeeldig bra på bilen!! Ikke sett noen med slike lykter jeg heller, løp å kjøp for så å legge ut bilder: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 6, 2008 da fikk jeg tak i et bilde til deg, som svar på PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 6, 2008 Takker for positive tilbakemeldinger Niklas: Lyktene så jo veldig bra ut på bilen din da Men hadde du byttet til facelift-lykter først ? Er nemlig redd disse ikke passer ettersom det måtte modifiseres litt for å få facelift-lyktene til å passe.. Hvis noen kan photoshoppe Niklas' bil i jaspisgrønn hadde det vært knall altså - hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...