#1 Skrevet August 5, 2008 hei når har jeg tatt meg tid til å puske litt med bilen min.. slenger ut noen bilder før og etter:)' da jeg kjøpte den.. nylakka;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 5, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 5, 2008 blir jeg stoppa me de baklyktene dær, blir jeg vell hennretta på stede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 5, 2008 åfy f... for en bil ! Lekker:D hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 5, 2008 pen bil du har der. hva kosta den lakkjobben deg ? hva er planen videre ? 4motion bakfanger med doble rør ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 6, 2008 Flott bil! Ville spandert på senk, felger, like store speil på begge sider og facelift-lykter bak (røde/hvite), så hadde det blitt enda bedre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 6, 2008 lakkjobben kosta meg 1 kr og 50 øre... nå skal jeg spare opp så jeg får meg noen feite svarte felger me cromkant og senkesett. åsså skal jeg til bb-racing å få den chippa. men det blir nokk ei stund til... åsså jah. skal ha meg speil me blink. syntes baklyktene var stilig nok nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 6, 2008 Dette var noen utenom det vanlige Ser veldig bra ut. Litt usikker på fargekobinasjonen. Men ser sikkert mye fetere ut i virkeligheten. bare få senk å felger så blir den råå.. Og baklyktene misynner jeg deg grønn for.. PS: Opprett en prosjekt tråd for bilen under Volkswagen da http://forum.vwaudi-club.no/forumdisplay.php?f=8 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 6, 2008 Meget bra !!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 6, 2008 åy. fikk en prikkbelastning for upassende topic:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 6, 2008 grått å svart passer meget bra sammen. men det er jo smak å behag. skulle legge ut en prosjekt tråd. men hadde ikke noe kamera å ta bilde med under prosjektet:) men skal se hva jeg klarer å fiske opp:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 6, 2008 tror jeg skal kjøpe emblemfri cromgrill, å få stota alle rutene kolle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 6, 2008 Eliminer all crom og kjør med felger med sort senter og kanten i den andre sølv fagen på bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 6, 2008 tar jo ikke vekk cromen det er jo det som er sjarmen med bilen.. crom må man ha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 6, 2008 Ok, bare jeg som er rar da sikkert Fin bil btw 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 6, 2008 Beklager hvis min kommentar virket upassende eller støtende, bare en vennlig spøk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 6, 2008 Beklager hvis min kommentar virket upassende eller støtende, bare en vennlig spøk:) hehe.. det ordet falt ikke i smak hos styret. hadde ingen ting med det å gjøre:) de skiftet navn på innlegge mitt og:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 6, 2008 Ok, bare jeg som er rar da sikkert Fin bil btw Da er du ikke alene i værtfall hehe:) Veldig fin bil, moro å se litt anderledes layout på lakken. Keep it clean, tips til det er å fjerne vindusviskeren bak.. Husk "Less is more";) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 6, 2008 hehe takker:) har tenkt på å fjerne den:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 7, 2008 Møtte deg i dag da jeg var på tur hjem fra jobb, skilte seg i hverfall ut med den lakkeringen du har gjort:) så ikke så værst ut det nei:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet August 7, 2008 Møtte deg i dag da jeg var på tur hjem fra jobb, skilte seg i hverfall ut med den lakkeringen du har gjort:) så ikke så værst ut det nei:) hehe nei er fornøyd med den.. er artig å ha noe som skiller seg ut:) bare synn jeg blir så fort gjenkjent:P er ikke alltid det er så bra da:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet August 7, 2008 Ikke bare jeg som har tenkt den tanken der nei ser jeg! Flott bil:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet August 7, 2008 jeg har tenk på det samme bare omvendt. sort dær du har sølv:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet August 21, 2008 nå må jeg bite i det sure eple.. blei stoppa av snuten på tirsdagen:( nå må jeg fjerne xenon lysan i kurve/tåke og kjørelysan:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet August 21, 2008 Æsj, surt.. Møtte du dem eller sto du stille? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...