#1 Skrevet August 5, 2008 Var innom Trøndelag Bildeler avd:Verdal i dag og kom over en hel Vw Caddy stående der...... Vet ikke hvordan det er å få kjøpt ut hele biler hos de jeg, men denne var hel , pen og nesten for fin til å vrakes Den var overaskende pen i karroseri (uvanlig lite bulker), og lite rust (iallefall som jeg så).... Og så bedre ut en de fleste som er på veien i dag Bare som et tips 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 6, 2008 Sikkert greit å ta med hvilket Caddy-karrosseri det er snakk om her.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 6, 2008 Hehe,, kansje det Men regna med de fleste skjønte at det ikke var av de nyeste typene Er den type`n med platt og golf 1 front..... vet ikke type betegnelsen på de jeg 80talls bil iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 6, 2008 Mange arvebiler som blir kjørt rett på skroten vett. Eldre, fine modeller med fullt servicehefte som arvingene ikke ser noen nytte i 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...