#1 Skrevet August 6, 2008 Hvor finner jeg slike?? Har letet på nett, men finner ikke. Dette er til en 2003 mod. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 6, 2008 Du må vel frem med sprayboks tenker jeg. Nei seriøst noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 6, 2008 Det har iallefall vært slik de siste årene at alternative lykter til avant er vanskelig å oppdrive til 4B, den eneste endringen som er "pop" er evt. å bytte til facelift lyktene bak.. Er mange som etterlyser nye lykter men intet funnet, til sedan derimot har det dukket opp et knipe utvalg av led lykter f.eks, byttet til slike på sedanen min.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 6, 2008 Som Ben sier, det finnes ikke noe alternativ enn de to som er levert originalt (før facelift opp til 2001, og facelift 2002 og nyere) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 6, 2008 Noen som har bilder av de forskjellige typene etter facelift? Litt usikker på hvordan de ser ut nå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 6, 2008 Det er bare en type etter facelift, om man ser bort fra USA-modellen som har integrert sidemarkeringslys. Forskjellen på facelift lykta i forhold til den tidligere er at den har en klarere optikk enn den eldre modellen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 6, 2008 Stemmer det de sier over her Dag-Ove, har leitet på nett noen timer nå de siste dagene... Finner ingenting i det hele tatt. Det eneste som da er muligheten er sotespray som jeg har 2boxer liggende av med et par strøk klarlakk over, eller å køpe ark med film av typen lamin-x å legge på da det ikke finnes ferdig tilpasset til din bil. Prøvde lamin-x på fronlyktene mine og det ble knallbra, men passformen var bare dritt. Så jeg skal kjøpe ark med film fra dem å få noen som kan det til å legge å tilpasse filmen til lyktene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 6, 2008 Huff, vil ha orginalt. Ikke bare bare å ha en a6. Er det en gubbebil i disse stylingfirmane sine øyne???? Men får prøve det med lakk og spray, løst å prøve Odd T? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 6, 2008 Huff, vil ha orginalt. Ikke bare bare å ha en a6. Er det en gubbebil i disse stylingfirmane sine øyne????Men får prøve det med lakk og spray, løst å prøve Odd T? Tror ikke jeg skal prøve på det, jeg er ingen mester med spraybox'n for å si det sånn:p Men du kan jo høre med noen av lakkgutta her i by'n om de kan ta det på fritiden?? Høre med Kjetil om han vet av noen som er dyktig, så får du et fint resultat og slipper at lakken renner. Noe det vil gjøre dersom jeg skulle gjort det. Å får du en som kan det så kan du jo være med å selv bestemme hvor mørkt du skal ha det. Jeg har sett et par som har sotet med spray + noen bilder på nett av sotespray, og resultatet ble veldig pent. Men det forutsetter jo at du får noen som kan det til å gjøre det. Skal du ha den ene boxen jeg har, si ifra så kan du få den i morgen hvis du vil:) Edit: Under ser du resultatet av lykt sotet med spray, syns det ble veldig bra jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 6, 2008 Ble jo tøft det der, kanskje det er eneste utvei for meg. Prata med han Odd Harald (han med den ombygde 80 caben),og kanskje han kunne ta det en gang. Han er jo lakkerer. De baklyktene du har,kler bilen din jævla bra: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 6, 2008 Ja jeg tenkte på han jeg og, han er jo dyktig:) Skal du ha boxen med sot? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 6, 2008 Jepp. hur myket daler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 6, 2008 Ikke no, du kan få den.. Jeg bruker den jo ikke uansett, jeg har jo en til:) Ta kontakt i morgen på 91192576 så avtaler vi:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 6, 2008 Ikke no, du kan få den.. Jeg bruker den jo ikke uansett, jeg har jo en til:) Ta kontakt i morgen på 91192576 så avtaler vi:) Tar imot med takk:-) Kjører samboern på jobb ca 12.10, kan jo stikke bortom i den tiden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 8, 2008 Ebay er din venn; http://cgi.ebay.de/Audi-A6-4B-AVANT-schwarze-Rueckleuchten-Kombi-S-Line-S6_W0QQitemZ260270570335QQihZ016QQcategoryZ57323QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 8, 2008 Ebay er din venn; http://cgi.ebay.de/Audi-A6-4B-AVANT-schwarze-Rueckleuchten-Kombi-S-Line-S6_W0QQitemZ260270570335QQihZ016QQcategoryZ57323QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem Fremdeles bare lakkerte lykter... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 14, 2008 Ser nå at det ikke er disse jeg skulle linke til Lyktene jeg tenker på ligger ikke ute for øyeblikket, men ser nogenlunde like ut bare at de ikke er lakkerte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Desember 8, 2008 Her er sorte baklykter til A6 4B Avant http://www.dectane.de/artikelueber.php?wgruppeid=24&wgruppe_offen=24&sid=fff1d58839f6beed6636c57d2927e184 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Desember 8, 2008 Disse du tenkte på `? http://www.dectane.de/artikeldet.php?proid=16709&bez=LED%20Rückleuchten%20Audi%20A6%20Avant%2012/97-01/05%204B%20_%20black&sid=fff1d58839f6beed6636c57d2927e184 Ser ikke de litt "korny" ut ? hehe. Jeg er i hvertfall også på jakt etter sorte baklykter til min a6 så det er bare å gi en lyd om det er noen som finner flere alternativer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Desember 9, 2008 De ser litt R2D2 ut på bildet. Er vel kanskje ikke noe bedre live? Hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Februar 8, 2009 Disse du tenkte på `? http://www.dectane.de/artikeldet.php?proid=16709&bez=LED%20Rückleuchten%20Audi%20A6%20Avant%2012/97-01/05%204B%20_%20black&sid=fff1d58839f6beed6636c57d2927e184 Ser ikke de litt "korny" ut ? hehe. Jeg er i hvertfall også på jakt etter sorte baklykter til min a6 så det er bare å gi en lyd om det er noen som finner flere alternativer. Fant samme type her http://www.mamut.net/controls/shop/shops/12/8/default.asp?wwwalias=htrade&gid=109&subgid=134 Litt andre modelller og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Februar 8, 2009 Slik ser dectane lampa ut. Ikke lett og ta bilde av men.. en med blitz og ett uten Her med chrome blinklys pære montert selvfølgelig. Dette hjelper på alle lamper så man slipper det orange skinne når pæra ikke blinker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Februar 10, 2009 Fornøyd med disse? Vurderte å kjøpe selv. Blir rart med svarte lykter foran og på siden når man ikke har bak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Februar 10, 2009 Fornøyd med disse?Vurderte å kjøpe selv. Blir rart med svarte lykter foran og på siden når man ikke har bak Meg du siktet til? Selger bare disse jeg:) Har ikke bil som de passer på selv. Tror disse passer bra på svart bil. og i og med at du har svarte foran og på siden også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Februar 10, 2009 Meg du siktet til?Selger bare disse jeg:) Har ikke bil som de passer på selv. Tror disse passer bra på svart bil. og i og med at du har svarte foran og på siden også. Det var deg ja Hvor mye tar du for dem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...