#1 Skrevet August 6, 2008 Kjøpte meg en sikkemaskin i ferien da jeg var innom Jula i Uddevalla. 1.695,- SEK Første testing: Syns maskinen fungerte greit men kunne ikke dy meg til litt forbedring. Full demontering: Tilpassing er ikke kjempebra: Skruer med 4.8 kvalitet=Hubba Bubba Forsenka skruer, frest og slipt pluss litt maling=mye penere: Bryna og polerte verktøya da de var veldig grove=mye lettere og penere sikker: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 6, 2008 Må dreie meg noen flere verktøy og prøve meg på denne: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 6, 2008 Vel, kunnskapen er der tydeligvis, bare øvelse som gjennstår! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 6, 2008 Vel, kunnskapen er der tydeligvis, bare øvelse som gjennstår! 3-4 år med trening så blir det nok greit Har fått cadda opp litt verktøy jeg må lage meg: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 6, 2008 blir hur bra som helst det her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 7, 2008 Fant en liten POM bolt og måtte da lage verktøy. Først litt dreiing: Så lage kilespor: Fin avsponing: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 7, 2008 Første test ble grei nok: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 7, 2008 tøft:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 7, 2008 Dette varmet en gammel blikkenslager Noen år siden jeg var borti en sikkemaskin. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 7, 2008 Dette varmet en gammel blikkenslager Noen år siden jeg var borti en sikkemaskin. Du får komme over fjellet og kurse meg litt da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 7, 2008 Du får komme over fjellet og kurse meg litt da?Høhø er MANGE år siden jeg jobbet hos blikkenslager. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 8, 2008 Neste prosjekt: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 8, 2008 Klarer du de fire ringene til Audi? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 8, 2008 Klarer du de fire ringene til Audi? Spørs hvor stort da? Er begrensing i hvor lite pga verktøy, og hvor stort pga dybde på sikker'n. Kan leke meg litt til uka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 8, 2008 tøffe greier dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 8, 2008 Tøft!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 8, 2008 Flere ideèr: PS! Husk at disse gutta er i verdensklasse.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 8, 2008 Drittøft, J-A! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 9, 2008 Flere ideèr: PS! Husk at disse gutta er i verdensklasse.... skulle hatt de dørsidene i bobla jeg så bare å øve 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 9, 2008 skulle hatt de dørsidene i bobla jeg så bare å øve Det skal jeg gjøre Har funnet masse inspirasjon på diverse US-forum. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet August 9, 2008 Hehe, det så rimelig heftig ut. Stå på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet August 12, 2008 Mere modding. Snubla over ett gammelt transportbånd på lageret mitt, og tenkte straks at dette kan jeg bruke. Fikk bare tid til demontering i kaffepausen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet August 12, 2008 Planen er å forlenge maskinen så jeg får plass til større plater. Derfor må jeg ha motordrift da jeg blir noe kort i armene ellers. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet September 24, 2008 Har samlet deler og caddet litt så nå er det snart bare montering (litt sveising) igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet September 23, 2009 Flere ideèr: PS! Husk at disse gutta er i verdensklasse.... Jeg syntes girkula og styrestamme opphenget var barskt og jeg da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...