Nye 20" felger og selge 19"felger

Anbefalte innlegg

Hei hei,

Etter å ha lest sommerdekk tråden ble jeg helt giret på nye felger selv om det er helt på slutten av

sommer sesongen.

Disse felgene er jeg på jakt etter:

9x20 Tomason type TN4, Hyperblack/Polert

ASP=4283685[O]amp;Type=VW[O]amp;Model=Golf[O]amp;Year=2003[O]amp;Varegruppe=0570"]Norsk bildelesenter selger dem også

Men det er den eneste plassen jeg har funnet dem. Er de dyre eller er billige?

Har vi noen rabatt avtale der gjennom klubben?

Hvis jeg kjøper nye felger så må jeg selge de felgene jeg har i dag.

Hva kan jeg forvente å få for dem?

Det er Volare WP812 19" med Toyo Proxess 235/35/19 og de er rullet ca 12.000km og er MEGET fine og lite slitt.

Kjøpte disse gjennom www.bilprodukter.no.

Hva kan jeg forvente å få for disse felgene?

Legger ved bilder av nye felger samt de jeg eventuelt skal selge.

tn4_collage_665x430.jpg

passat 1.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du så den Passaten i annonsen til NBS ja..? : smil : Ser bare helt konge ut med de felgene. Men mye senk er et must med 20" (IMO)

Har sett de til rundt 1100-1200 Euro på Ebay uten dekk. Hvis dekkene NBS leverer med ikke er billigdekk ala Nankang osv er vel prisen ok.

Pent brukte 19" hjul med bra dekk har jeg stort sett fått solgt for 10-12K avhengig av stand og nypris.

73_-1049957996.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du så den Passaten i annonsen til NBS ja..? : smil : Ser bare helt konge ut med de felgene. Men mye senk er et must med 20" (IMO)

Har sett de til rundt 1100-1200 Euro på Ebay uten dekk. Hvis dekkene NBS leverer med ikke er billigdekk ala Nankang osv er vel prisen ok.

Pent brukte 19" hjul med bra dekk har jeg stort sett fått solgt for 10-12K avhengig av stand og nypris.

Jeg så det bildet ja, men så felgene først på en Passat B6 eller.no

Den passaten er jo bare helt rå med 20" felger og den fronten.

Synd det ikke er for mye styling å velge mellom til Passat 3c, og prisene er jo helt horrible.

Dekkene som leveres fra NBS er Nankang, men trodde de var greie jeg. Er ihvertfall det jeg har fått

inntrykk fra forumet her.

Hadde jeg fått 10.000-11.000 for felgene mine så hadde jeg solgt dem med en gang :-)

Tenke.....tenke............

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

J

Dekkene som leveres fra NBS er Nankang, men trodde de var greie jeg. Er ihvertfall det jeg har fått

inntrykk fra forumet her.

Er en grunn til at de koster halvparten av hva andre kjente merker gjør.. Jeg har prøvd Nankang på min, bytta de ut etter 2 uker..

Men for noen er det sikkert helt greit.

EDIT: Nankang NS2 i 225/30-20 koster under 5000,- for 4 stk på Dekkonline.com

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er de så så dårlige de dekkene?

Mener det er MANGE som har de dekkene her på forumet og da er det jo rart hvis de er så dårlige.

(men kan ikke for mye om dekk så jeg bare smiler og nikker med folk som regel : smil :)

Jeg har Toyo Proxess i dag og må si at jeg er kjempefornøyd med de.

Hvilke anbefaler du da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er de så så dårlige de dekkene?

Mener det er MANGE som har de dekkene her på forumet og da er det jo rart hvis de er så dårlige.

(men kan ikke for mye om dekk så jeg bare smiler og nikker med folk som regel : smil :)

Jeg har Toyo Proxess i dag og må si at jeg er kjempefornøyd med de.

Hvilke anbefaler du da?

Skal ikke lage noen diskusjon om Nankang her, men..

Prisen har ofte mest å si for mange når man handler dekk og felg, og til prisen er sikkert Nankang ok.

Har kjørt på mye forskjellig. Brukt Toyo Proxes T1R i flere år og vært veldig fornøyd med de, nå ruller jeg på Dunlop SportMaxx.

Det jeg syns var negativt med Nankang var dårlig grep på vått føre og støynivå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

At mange bruker de her inne, er nok ikke for at de er gode, men rett og slett for prisen sin del.

De støyer og er ikke akkurat bra på våt asfalt som nevnt.:o

Men helt greie bruksdekk, bevares...:)

Toyo Proxes er gode dekk til prisen og være..:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.