Anbefalte innlegg

Etter at jeg montert senkesett (FK highsport (justerbart)) på min '03 A4 Q så har jeg fått et lite knirkelyd på den ene siden frem når jeg svinger. Hva kan det komme av?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det KAN være multi knirken din det som er blitt dårlig. Det kan hende at utslaget for at den knirker er senkingen din. Med det så mener jeg at siden du sikkert har løsnet på noen stag for å få på senkesettet så kan det hende at multi linken din ikke likte det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar. Jeg løsnet aldri på noen stag, men mulig det skjedde noe for det ja.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde samme problemet etter å ha senket foran med senkeskåler, knirking på høyre siden framme. Byttet endeledd og styrestag og det forsvant helt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg løsnet aldri på noen stag

Du sier du ikke løsna noen stag, og der er nok feilen.

Når du senker bilen uten å løsne stagene vil alle foringene innerst på de nedre og øvre stagene bli stående i spenn.

Ikke bare kan det knirke, men foringene blir vridd, og dermed ødelagt etter kort tid.

Det er enkelt å fikse, bare løsne alle bolter der foringene sitter, mens bilen står på hjula, og foringene vil vri seg i rett posisjon av seg selv, så er det bare å skru til igjen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.