Anbefalte innlegg

Har en 2002 a4 avant der lakken er flasset av på høyre viskerarm. Noen som har forslag til hva jeg kan lakke med og hvordan? bare maskere eller er det best og ta av hele armen, er det mye arbeid?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en 2002 a4 avant der lakken er flasset av på høyre viskerarm. Noen som har forslag til hva jeg kan lakke med og hvordan? bare maskere eller er det best og ta av hele armen, er det mye arbeid?

 

Ta den av!: eek :

Ellers så må du vel ta å gjøre det grundig med pussing,grunning og lakering ,vis det skal bli noe greie

på det,men resultatet har lett for å bli litt sånn bob-bob,avhengig av hvor nøye du er!;)

 

Jeg hadde samme problemet,

men kjøpte de bare nye siden de ikke kostet mer en ca 400-500kr stk!(tror jeg det var: klø :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det mye styr å de av?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det mye styr å de av?

 

Varierer sikkert fra bil til bil, men jeg trur det er nok å vippe av det dekselet som er nederst på armen å skru opp den bolten som er under. Deretter er det bare å trekke den rett av (kan sitte som faen).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.