#1 Skrevet August 6, 2008 Heisann! Har ordnet meg med lakkerer og har lakk i orden nå, men det er noen småroser på nederste delen av dørene mine på sjåførsiden. Disse har jeg kunne tenkt meg å bli kvitt på best mulig måte. Er det noen som kan si meg en enkel og grei fremgangsmåte på dette? Regner med jeg må ha på noe middel, men hva? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 6, 2008 den greieste og sikreste måten er vell å slipe det heilt reint event. sandblåse og deretter påføre epoxy grunning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 6, 2008 Har hatt god erfaring med denne pakken: http://www.chemical.no/index.php?option=com_content&task=view&id=26&Itemid=31 Brukte den på dørterskler på en mazda mx-5 for 5 år siden. Har ikke fått rusten tilbake enda. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 6, 2008 Ikke dumt. Likte begge forslagene! Forrige gang forsøkte jeg å pusse litt og så legge på litt grunning, lakk og klarlakk, men nå har den altså kommet tilbake, den jævelen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 6, 2008 Ikke dumt. Likte begge forslagene! Forrige gang forsøkte jeg å pusse litt og så legge på litt grunning, lakk og klarlakk, men nå har den altså kommet tilbake, den jævelen! Da har du ganske enkelt ikke fått bort alt. Om du brruker den pakken som ble fåreslått over etter du har sandblåst/slipt (ikke bruk stålbørste. Denne bare polerer stålet) så har du nok reddet "dreiseren" din;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 7, 2008 Hvis du ikke skal ha no "antirust" stoff på så ville jeg valgt syregrunning fremfor epoxygrunning.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...