G-lader tilstandsbedømming

Anbefalte innlegg

Hallo..

Fant ut at jeg skulle åpne g-laderen min for å se hvordan denne så ut og fant da det jeg vil kalle ganske mye olje i g-laderen så regner med at denne da er klar for overhaling?

DSCF2092.jpg

DSCF2096.jpg

DSCF2095.jpg

DSCF2094.jpg

DSCF2093.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sak for Polo Classic kanskje?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den har i hvertfall vært overhalt før, med industritype simringer. Disse tåler ikke helt turtallet, og trykket i laderen.

Ser ut som det sitter igjen mye teflonfett på scrollen også

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den har i hvertfall vært overhalt før, med industritype simringer. Disse tåler ikke helt turtallet, og trykket i laderen.

Ser ut som det sitter igjen mye teflonfett på scrollen også

Sitter en hel del fett på scrollene ja..

Tenkte jeg skulle legge den ut for salg egentlig, men hvor mye er det vanelig å forlange for noe sånt?

har ikke peil på g-ladere

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er muligens interessert i den..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uten å ta ut scrollen for å se på den andre siden er det veldig vanskelig å bedømme pris.

Mulig den er utenfor tolleranse andre plasser og. som sporene i husene osv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruk låsering tang og fjern låseringen. Motvekten på akselen skal du da kunne ta av akselen. For å holde motvekten på plass sitter det en sporkile. Denne fjerner du lett med å bruke en avbiter, "ovenfra og ned" langs akselen. Ta to flate skrutrekker og stikk forsiktig inn under kanten på begge sider og "løft" scrollen opp. Er ikke så mye som skal til før du enkelt glir den av akselen med hendene. NB! Fjerner du ikke sporkilen ødelegger du simringene i scrollen når du tar den av

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

går heller ikke av uten å ta av sporkilen siden den da vill butte i lageret.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruk låsering tang og fjern låseringen. Motvekten på akselen skal du da kunne ta av akselen. For å holde motvekten på plass sitter det en sporkile. Denne fjerner du lett med å bruke en avbiter, "ovenfra og ned" langs akselen. Ta to flate skrutrekker og stikk forsiktig inn under kanten på begge sider og "løft" scrollen opp. Er ikke så mye som skal til før du enkelt glir den av akselen med hendene. NB! Fjerner du ikke sporkilen ødelegger du simringene i scrollen når du tar den av

får se om jeg får tatt av den i morgen for å se da, men slik ca pris går vell å bedømme uansett?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

får se om jeg får tatt av den i morgen for å se da, men slik ca pris går vell å bedømme uansett?

hvis feks scrollen er defekt på andre siden og huset. evt om akslingen er i ubalanse eller under mål. er den ikke verdt mye.

men hvis den ser helt grei er den kansje verdt 2-3tusen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg fått gjort sånn som frode sa og så ikke mye annerledes ut på andre siden.. mye fett eller lite å skrike hjem om

DSCF2100.jpg

DSCF2099.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.