#1 Skrevet August 6, 2008 Jeg trenger litt hjelp til å få lufta bakbremsene på golfen min. Alt av ABS- enhet og bremserør har vært demontert og jeg har fått luftet bremsene foran, men får ikke ut noe bak. Jeg har prøvd med tenning av, tenning på, motor på. Prøvd å bevege på lasteventil. Til slutt skrudde jeg av røret til bakhjulene foran på ABS, fortsatt ingen ting som kommer ut når jeg pumper på pedalen. ABS lampa lyser. Er det noen måte å få luftet selve ABS- enheten? Rådvill! Trenger hjelp!!! Prøvde å kjøre en tur i dag, jeg har hard pedal, men dårlig bremsevirkning. Mulig ABS`en rett å slett har tatt kvelden. Eller er forsatt full av luft? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 8, 2008 Løsningen min var å sette trykk på bremseveskebeholderen og bytte ABS-enhet. Luftet da alle bremser uten tenning eller noe. Så nå har jeg bremser på bilen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...