Anbefalte innlegg

Begynte såvidt å se litt på nye Ghostrider filmen... ser like crazy ut som de foregående filmene... absolutt vært en kikk!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Leste om hayabusaen hans, 0-300 på 9.1 sekunder. WOW

Hadde seriøst driti på meg hvis jeg hadde prøvd noe sånt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Morten Gjeitsund

Leste om hayabusaen hans, 0-300 på 9.1 sekunder. WOW

Hadde seriøst driti på meg hvis jeg hadde prøvd noe sånt.

Hadde seriøst daua hvis jeg hadde prøvd noe sånt.

Er en grunn til at MC ikke er noe jeg vil være borti før jeg er oppi 30 årene eller noe...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

syk syk mann.... er vel ikke så mangen som hiver sykkelen på hjulet i 300km/t på vei med MASSE BILER !!!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han leker mye mer med politiet i 3'ern :D

Også gjentar han den runden rundt paris som en annen syklist tok for noen år siden.

Og det er en del kjøring med minibikes'ene :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Stian Brenna

Også gjentar han den runden rundt paris som en annen syklist tok for noen år siden.

Pascal rides la peripheric - noe slikt noe...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beste med filmen er bonusmaterialet fra det finske treffet..

heelt rått.. Lo så jeg grein ass..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vilken av Ghostrider er det vi snakker om, har nr 3 kommet. Tøfft på 2 når han kjører snøscooter på veien m gokart hjul foran....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi snakker Ghostrider 3 ja.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har akkurat spolt meg igjennom alt ekstramaterialet også... blir VELDIG mye det samme om og om igjen, men endel genial underholdning er det :) Som Mattis nevner er det ett par klipp fra ett treff i Finland som er bra humor... håper ingen her i klubben tar etter nye trenden derfra "naken børning".

ALt i alt, den samme galskapen som i de foregående filmene, men i mine øyne blir det for lite nytt.... Veldig mye kjøring med pcket MC noe jeg ikke ser den helt store underholdningen i... og kjøring i +-300 km/t på motorvegen har vi sett før, det samme gjelder "katt og mus" leken med Svenske Polisen.

Gledet meg veldig til å se den, men nå etter å ha sett alt er jeg en smule skuffet : rolleyes I det minste er jeg glad jeg ikke har betalt i dyre dommer for å se den ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Tord Askvig

Har akkurat spolt meg igjennom alt ekstramaterialet også... blir VELDIG mye det samme om og om igjen, men endel genial underholdning er det :) Som Mattis nevner er det ett par klipp fra ett treff i Finland som er bra humor... håper ingen her i klubben tar etter nye trenden derfra "naken børning".

ALt i alt, den samme galskapen som i de foregående filmene, men i mine øyne blir det for lite nytt.... Veldig mye kjøring med pcket MC noe jeg ikke ser den helt store underholdningen i... og kjøring i +-300 km/t på motorvegen har vi sett før, det samme gjelder "katt og mus" leken med Svenske Polisen.

Gledet meg veldig til å se den, men nå etter å ha sett alt er jeg en smule skuffet : rolleyes I det minste er jeg glad jeg ikke har betalt i dyre dommer for å se den ;)

Helt enig i alt.

Vi får glede oss til Getaway in Stockholm 5 som kommer om noen dager :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noe sted man kan laste ned 3????

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Runar Jensen

Er det noe sted man kan laste ned 3????

eMule f.eks...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Stian Brenna

eMule f.eks...

Og det sa meg mye?????

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ER det GR3 hvor han kjører forbi slottet og burner, bakhjulet forbi MC treff ?? Er usikker på om denne er fake eller hva...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke nr 3 iallefall. Jeg husker de scenene fra nummer 1 eller 2.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

DET jeg og mente, men GR2 ble sist sett i en hybel i Holmenkollen kl 5 så det er vel det jeg kan si... hehe ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.