Kan noen skaffe meg en slik boble henger?

Anbefalte innlegg

ahhhhhh denne var fet :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg å vil ha: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

me want.... tenk å trille in på Bug Run med noe slikt :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppdriv ei sånn campingvogn til meg, og jeg skal glatt kjøpe meg både Boble og vogn med en gang - kun for å cruise rundt med den vogna: ja :

Helt genialt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sign me up..

noe så cool,å svinge rundt 360 grader da me vogna på..huhu

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm.. om det er en så god idee så kan jeg ikke helt fatte at den ikke har blitt masseprodusert.. må være noe som ikke fungerte bra

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fullstendig genial, men er skeptisk til om takrenna er sterk nok i lengden. Lurer på hva Biltilsynet hadde sagt til denne?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, lurer på ossen det går ved eventuelt nødbremsing, med litt vekt i vogna:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

så faktisk noe lignende for noen år siden. tror det var en japsebil som dro, men tror ikke den var festet bare i taket som på den der da..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke lett å skaffe (og få registrert) boblehengeren vil jeg tro, men denne transporterhengeren kan kanskje skaffes. Jeg kom over den i Heidal i Gudbrandsdalen for noen år siden. Og den er registrert....

Transptilh.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

klarer kanskje å få registrert den boblehengeren (om man skulle klare å få tak i en) på motorhistorisk grunnlag. med litt flaks.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke lett å skaffe (og få registrert) boblehengeren vil jeg tro, men denne transporterhengeren kan kanskje skaffes. Jeg kom over den i Heidal i Gudbrandsdalen for noen år siden. Og den er registrert....

sånne som det der får man jo enkelt regga ved å kjøpe en hengeraksel å sette på:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå sies det ganske tydlig i filmen der at vogna veier svært lite, og normalt sett så skal ingen tilhengere legge mer vekt på "kula" enn 75kilo. takrenne på dagens biler er ofte godkjent for vekt på mellom 50 og 100kilo. ergo så skulle ikke det bli ett stort problem. og itillegg til litt sunn fornuft, så lesser man ikke denne campingvogne full av all mulig dritt.. ;)

spesiell og rå var den...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vekta på kula er nå en ting, men hva skjer hvis man bråbremser, evt kræsjer? Blir litt mer enn 75 kg belastning da, vil jeg tro...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vekta på kula er nå en ting, men hva skjer hvis man bråbremser, evt kræsjer? Blir litt mer enn 75 kg belastning da, vil jeg tro...

vil jo også bli en del kraft dytter fremover mot kula, og når man ikke har ett karosseri å "butte" på så tror jeg man sliter litt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Berre å lage noen shtaaaag det da, så fikser det biffen:p

Men for en utrolig stilig vogn.:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg så en VW LT lastebil hvor førerhuset var kappet av, mens resten av chassiet og planet ble brukt som tilhenger. Ja, den var registrert som henger denne også, brukte tilsynelatende VWens bakaksel fremdeles, da den hadde de vanlige gamle LT-felgene med 5x150 boltsirkel (eller hva den nå hadde)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.