Ålesund: Edit : Noen som vil/tørr og låne meg et panser til lakkering eller?:)

Anbefalte innlegg

jeg har søkt på bil lakkering og oppretting på borgund i år. men står som nr2 på venteliste etter 2 inntak pga at jeg har brukt opp ungdomsretten min =/ (3 års videregående skole)

har ikke snakket med fylket om det enda. så jeg vet ikke om jeg kommer inn enda. eller hva som skjer i det hele tatt. skolen starter den 20. aug

men bare for og ha mulighetene åpne, slik at jeg sløser minst mulig tid vist jeg ikke kommer inn ,så søker jeg meg jobb på et lakkerings verksted. Og håper at min interesse for motivlakkering og lakkering generelt hjelper meg inn i evt. en jobb. dær jeg kan "utdanne" meg i stede

så det jeg trenger litt hjelp til er hvor det finnes seriøse lakkerings verksted i ålesund?

bare skriv navn på verksted., evt hvor det ligger

håper dere kan hjelpe meg om skolen uteblir helt=/

Mvh Svein Tore

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kommer garantert inn når du står som nr 2. Er flere som ikke kommer til å møte selv om de har kommet inn.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kommer garantert inn når du står som nr 2. Er flere som ikke kommer til å møte selv om de har kommet inn.

ja har tenkt tanken. og kommer til og ringe daglig til inntaks kontoret siden det ikke blir oppdatert på nettet lengre for og sjekke plassen

men orker ikke å sitte på ræva 1 uke engang vist jeg er så uheldig og ikke kommer inn=/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

JEG KOM INN på lakk og karosseri:D:D:D:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk takk:D har hatt en vond klump i magen lenge nå. :P så det var godt og få et ja fra skolen:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

grattis;) Skal selv gå skade og lakk nå etter å ha jobbet som tømrer. Gleder meg :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal jeg gidde å sitere meg selv? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

gratulere da ! :) om et år so lakkerer du bilen min ? : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

eller så gjør han det nå gratis:P hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal jeg gidde å sitere meg selv? :)

hehe, nei det trengs ikke:P

gratulere da ! om et år so lakkerer du bilen min ?

vet jo aldri:D

eller så gjør han det nå gratis:P hehe

frekk eller:P hehe, tror du pengene vokser på trær:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal lakke oppigjen gobilen til våren , regna med du teke på dej d ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal lakke oppigjen gobilen til våren , regna med du teke på dej d ;)

quick lakk?:P

gleder meg faktisk til skole på onsdag: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

quick lakk?:P

gleder meg faktisk til skole på onsdag: smil :

benga ? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

benga ? :P

hammerlack fra biltema:P?

skole i mårra: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

eller ikke...

fikk telefon fra skolen i sta. dær de sa at lakk og kaross klassen lå 2 mnd etter planen med tanke på lokaliteter.

så nå drev de og ringte rundt til de siste som kom inn. og sånn som det var nå trengre jeg ikke og møte opp i mårra. men jeg gjør det likevell da. de skulle ringe meg torsdag og si mere

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja får jo se. stikker uansett til skolen i mårra. må få prate sjikkeli med den gjengen dær

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da er min første skoledag over:D så nå er det i allefall ikke noe tvil. hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har spurt litt om hvordan mulighetene på skolen er for og ta med meg ting og lakkere, det skulle vist gå fint det:) så lenge det ikke blir overdrevet

så jeg har lyst og prøve litt på large scale lakkering:)

og jeg hadde tenkt og stikke på sjøholt for og skaffe meg et panser, men det som er at da blir jeg sittende med et panser jeg egetlig ikke trenger når jeg er færdig:p

så det jeg lurer på, er det noen som tør og ta sjangsen og låne meg et panser senere? noen som har et prosjekt som ikke skal på veien enda? er nesten nødvendig at det ikke er bulker, rust osv på det. slik at det bare trengs og mattes ned:)

som motiv kan du finne på noe,skrift, tribals, skulls +++ samme med farger osv, får nemlig en skriver som klarer og fikse skrift og alt mulig annet:D og da er mulighetene store:)

lakkboksen er kommet, men blir ikke færdig montert før uke 39, og lakken kommer i uke 42. også må det vell litt øving til først:) er jo da klarlakken jeg trenger øving på:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har et panser. emn var litt langt å sende åsså er det en liten bulk på det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en hel bil som skal lakkes, om du trenger noe å øve på :P Ikke noe tribals etc her da, kun lakk i orginalfarge.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en hel bil som skal lakkes, om du trenger noe å øve på :P Ikke noe tribals etc her da, kun lakk i orginalfarge.

hehe, det går nok ikke, grunnen er at panseret skal være på leiligheta som jeg skal flytte i straks, og dær har jeg et eget rom til lakkering, og når det er færdig tar jeg det med på skolen og har på klarlakk:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.