Ålesund: Edit : Noen som vil/tørr og låne meg et panser til lakkering eller?:)

Anbefalte innlegg

Caben skal stå klar til lakk før Julaften ;) so er på utkikk etter lakkerer :)

åja;) hehe. tror ikke det er så mange i klassen min som har drevet med lakk egentlig:p

men de fleste har interessen i allefall, og noen skal vell drive mere med karosseri enn lakk

en liten uppdate på skolen også:)

vi kommer ganske så sakte igang, lakkboksen er ikke oppe engang men de "jobber" med det(har jeg fått lov så har jeg startet selv med boksen:p monterte noe lignende i fjor), og vi får ikke lakk før om 5 uker ca=/ jeg skal på utplassering i uke 39/40 på autolakk, så håper jeg får lakkere noe dær i allefall: smil : det ligger nesten rett ved mercedes vist noen vill titte innom:D

håper vi kommer igang snart i da, er litt for mye tørrlesing og montering akuratt nå: rolleyes

er glad jeg har airbrushen min i allefall:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var innom borgund lakk linje i fjord. For å høre om de kunne gjøre noe som Joakim tenkte på med min bil. Hadde heller ikke lakk box da, men det var bare snakk om en kort periode så skulle de ha alt klart : rolleyes

Gi et vink om dere skal ha noen biler dere trenger å lakke mot slutten av året, helst rundt exsamen`s tid :P :p :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har foresten ordnet meg panser:)

at dere tør:P høhø

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må få ut bilde av resultate når de er ferdi da;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

legger vell ut bilder underveis:) sånn som jeg har gjort tidligere. blir vell færdig før jul håper jeg:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal du starte å se etter utplassering der oppe snart eller? starta med det her nede.. Masse opprettnings verksteder. Men mange som leter også..vanskleig å finne noe :( møller tok overraskende bare inn EN i romerike :(

edit: never mind..så du hadde fått no nå:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, ja fikk utplassering på Autolakk:P starter neste uke:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bra da..blir skade på meg :) men vanskelig å finne utplassering. Kanskje funnet et men har ikke fått svar enda..de virka veldig gira da :P

tror jeg skal slutte å si etternavnet mitt når jeg går rundt og sjekker plasser : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

siden det blir utpassering mandag kommer jeg ikke noe særlig på internett i løpet av 2 uker så dere som vill gi bort panser får ringe eller send mld:) internetten til naboen er spærra nå:P

99554009

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du noen tips eller sider dær man kan finne motiver som kan passe på en mørke blå boble?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm. ikke noe sånn i farta egentlig. sort med old style flammer foran er jo kult da:evil:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei og hopp:)

Mangler fortsatt internett så jeg er lite på for tiden, så får snakke mere om panser når jeg får koblet meg opp:)

eller kom innom auto lakk:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.