#1 Skrevet August 7, 2008 Bilen er en 1,9 Tdi, symptomen er er slik att den mister motorkraft etter en tids belastning, den går i "nød". Feilkoden som kommer opp er "575 Intake Manifold Pressure, Regulating diff.". Ved å slå av tenningen å starte på nytt er den normal til neste gang trykket blir feil. Noe som har forslag til hva det kan være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 7, 2008 Bilen er en 1,9 Tdi, symptomen er er slik att den mister motorkraft etter en tids belastning, den går i "nød".Feilkoden som kommer opp er "575 Intake Manifold Pressure, Regulating diff.". Ved å slå av tenningen å starte på nytt er den normal til neste gang trykket blir feil. Noe som har forslag til hva det kan være? Luftmassemåler kanskje.. Eller lekk i vakuum slanger... Trykk trykkomformer. trykkventil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 7, 2008 Jeg har samme problem på min Beetle, så jeg skal sjekke dette når jeg får tid. Jeg tipper det er N75 ventilen. http://wiki.ross-tech.com/index.php/00575 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 9, 2008 Høres sannsynlig ut att det er turbotrykkskontrollventilen (n75) ja, skal skifte den så får vi se. Tusen takk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 9, 2008 Bare hyggelig det du. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...