Anbefalte innlegg

Da drar vi i gang Tour De Mjøsa igjen. De som har vært innom lokallagssidene har sikkert fått med seg dette. Første treff blir i morgen fredag 08.08.08 på Lillehammer, nærmere bestemt Fakkelgården. Det vil bli skiltet fra E6 Lillehammer Nord, for de som kommer sør fra så er dette gjennom tunell på E6 etter Strandtorget. For de som kommer nordfra er dette avkjøring etter krysset til Gausdal Landhandleri og Megaflis. Skiltene er i A3 størrelse og består av VW / Audi logo samt pil den vei dere skal svinge/kjøre.

 

Det hele starter kl 18.00, siste innkjøring for de som skal stille ut blir kl 19.30. Vi begynner da bedømming etter samme modell som ble brukt på hovedtreffet på Våler.

 

Premiering blir som følger:

 

Topp 3 Audi

Topp 3 VW

Peoples Choice

Longest Distance

 

Premiering skjer med pokaler :)

 

Det blir salg av grillpølser, brus og kaffe. Også har vi med oss skiltplater og merker.

 

Priser er som følger:

 

Utstilling av bil: 50kr

Inngang ellers: Gratis

Pølse: 10kr

Brus: 10kr

Kaffe: 10kr

 

Håper flest mulig tar seg tid til å komme :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det få dager igjen til neste treff og denne gang så er det på Hamar. Vi har hele plassen til vikingskipet til rådighet så her er det bare å stille opp i mangfold. værvarselen lover bare bra og vi satser på mye fine biler, nygrilla pølser, varm kaffe og kald brus.

 

Vel møtt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan være greit å ta med når.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hele starter kl 18.00, siste innkjøring for de som skal stille ut blir kl 19.30. Vi begynner da bedømming etter samme modell som ble brukt på hovedtreffet på Våler.

 

samme som sist. Har alltid startet kl 18. beklager hvis det ikke har kommet godt fram. Det vil bli skiltet fra avkjøringa på E6 både nordfra og sørfra. Selv om vikingskipet burde være lett å finne fram til uansett ;)

 

Vi vil også prøve å få ordnet til en skikkelig cruising i hamars gater

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer, håper været blir OK. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det nå på fredag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer det, nå fredag den 29 August :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det på tide med Tour De Mjøsa Hamar. Dette skjer nå fredag 29.08.08 på parkeringen til Vikingskipet

 

Det hele starter kl 18.00, siste innkjøring for de som skal stille ut blir kl 19.00 Vi begynner da bedømming etter samme modell som ble brukt på hovedtreffet på Våler.

 

Skal vi få til en crusing runde er vi nødt til å be de som skal stille ut om å komme senest kl 19.00. Dette pga av vi venter mange biler og det tar tid å bedømme alle.

 

Premiering blir som følger:

 

Topp 3 Audi

Topp 3 VW

Peoples Choice

Longest Distance

 

Premiering skjer med pokaler

 

Det blir salg av grillpølser, brus og kaffe. Også har vi med oss skiltplater og merker.

 

Priser er som følger:

 

Utstilling av bil: 50kr

Inngang ellers: Gratis

Pølse: 10kr

Brus: 10kr

Kaffe: 5kr

 

Håper flest mulig tar seg tid til å komme

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er på vikingskipet i år å??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det få dager igjen til neste treff og denne gang så er det på Hamar. Vi har hele plassen til vikingskipet til rådighet så her er det bare å stille opp i mangfold. værvarselen lover bare bra og vi satser på mye fine biler, nygrilla pølser, varm kaffe og kald brus.

 

Vel møtt

 

Jepp Vikingskipet ;)

 

I`ll be there!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer også:) med en alt får lav passat hehe:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha skal jeg stille ut golfen kanskje? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvorfor er det 50kr for utstilig egetlig?

var jo gratis og med dyrere premier i fjord?

har jo litt mulighet til og vinde noe premi men artig og få mange biler som står på utstilling i stede for noen få og andre utnom.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noe treff helga etter dette i Tour de Mjøsa regi?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Best at noen som styrer svarer med det, men jeg vil tro at det er pga ikke "alle og enhver" skal stille ut bilen sin...

Ikke at det koster all verdens, men vil tro en del dropper det siden det koster penger.

 

Kjedelig for dommerne å måtte dømme 5x så mange biler, hvor det bare er 20% som holder "bra standard".

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper på knallvær å knakanes mye folk:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper på knallvær å knakanes mye folk:)

 

si meg endret du dit innleg nå?

er vel ikke det at det var mye og stille ut. tenkte jeg skule rote meg inn.

men mener sån det var i fjord sette vi vell ny rekkord med nesten 100 biler tror kansje ikke det blir det i år. mener det er artig og få med så mange biler som mulig. i stede for at halvparten av bilen står utenfor. men var vel kansje bedre sponset i fjord en det vi er i år. stilte selv ut i fjord selv om bilen egetlig hørte til på verksted. ble en runde på crusin og hjem da det gikk stål mot stål på bremser. stiller vel bedre opp på fredag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg stiller med golfen =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ang Utstilling. Plassen er åpen for alle så alle som vil inn kan parkere der. Dette gjelder ikke kun for de som skal stille ut. Det som blir gjort er at plassen blir delt opp slik at de som stiller ut stiller seg på rekke. Audi på en og VW på en annen. Resterende på ei tredje rekke. Derfor vi tar betalt for de som skal stille ut er fordi premier koster penger samt at vi slipper å bedømme 120 biler hvorav kanskje 50% er premie berettiget. Vi dømmer også etter den nye modellen til klubben der alle biler starter med 100poeng og blir trukket poeng etter visse kriterier. Det tar ca 2-5min og bedømme en bil. Du kan selv se hvor lang tid det tar om vi skal bedømme 120 biler.

 

Stemmer at vi hadde sponsa premier i 2007, disse kom hovedsakelig fra folk i klubben eller tilknytting av klubben. Selv var jeg med på å spørre om premier, jeg var innom ca 20 bedrifter i nærområdet og fikk napp hos 2 og det var personlige venner av meg som syntes de ikke kunne si nei. Derfor valgte vi i år å kjøre pokaler.

 

Det deles ut 8 pokaler pr Tour De Mjøsa, totalt 24 pokaler. Disse er av større størrelse og koster en god del penger, 1. Plass pokal er jo 33cm.

 

Håper dette oppklarer litt hvorfor vi tar betalt for de som ønsker å stille ut. Uansett så får alle parkere på plassen. Ingen som må stå langt unna om du skjønner. Men parkering blir litt mer organisert på denne måten også slipper dommerne å lete etter biler med bedømmingslapp i ruta.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal også skytes inn at penger som evt blir til overs som overskudd fra disse treffene går medlemmene av lokallaget til gode når vi skal arrangere andre ting senere ved da å kunne tilby servering osv som vi gjør på disse treffene. Hadde vært kjedelig om alle skulle måtte farte til og fra nærmeste bensinstasjon hvis de blir sultne eller tørste.

 

Vi har også et par kort som vi spiller for tiden men holder de tett til brystet før vi tør å si om det blir noe av. De 50kr dere betaler for å stille ut går med på å støtte lokallaget og gjøre at vi kan tilby mere morro til medlemmene forover :D

+ at vi betaler faktisk for å bruke vikingskip plassen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen fra oslo området som skal oppover a?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

si meg endret du dit innleg nå?

er vel ikke det at det var mye og stille ut. tenkte jeg skule rote meg inn.

men mener sån det var i fjord sette vi vell ny rekkord med nesten 100 biler tror kansje ikke det blir det i år. mener det er artig og få med så mange biler som mulig. i stede for at halvparten av bilen står utenfor. men var vel kansje bedre sponset i fjord en det vi er i år. stilte selv ut i fjord selv om bilen egetlig hørte til på verksted. ble en runde på crusin og hjem da det gikk stål mot stål på bremser. stiller vel bedre opp på fredag.

 

ja hehe jeg misforsto deg litt ama hehe: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.