#26 Skrevet September 10, 2008 Og opp igjen. På Fredag er det sesongens siste Tour De Mjøsa treff, så satser på at folk peller seg til Gjøvik for sosialt samvær og moro;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet September 10, 2008 jeg kommer, men jobber til 16.30 - 17 tiden så jeg reiser nok ganske direkte rett etter jobb for å rekke det. Og skulle dere behøve noe mer hjelp så kan jeg stille opp på det, dog jeg kommer nok ikke før rundt kl 18 tenker jeg.... + litt vask.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet September 10, 2008 Tenkte å ta turen jeg også Men er nok ikke på gjøvik før klokka 17:00 ca. Jeg drar fra Oslo og jobber til kl 15:00 denne fredagen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet September 10, 2008 Jeg kommer også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet September 10, 2008 Tror det blir 2-3 biler fra Valdres ihvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet September 10, 2008 Må da prøve å komme meg opp denne gangen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet September 10, 2008 Det er klokken 18 denne gangen og? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet September 10, 2008 Det er klokken 18 denne gangen og? ja, viss du leser lenger oppe så står det:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet September 10, 2008 Stemmer det . er kl 18 bare å komme og ta med så mange dere vil Prøve å få til en knakendes bra avsluttning på treff sommeren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet September 10, 2008 å jeg som skal kjøre skiheis hjem i helga a gitt spørs om jeg popper innom en tur uansett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet September 10, 2008 Hvor møtes vi? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet September 11, 2008 Byggmakker Skattum er plassen på Gjøvik. Samme sted som i 2007 for de som var der da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet September 11, 2008 Blir det cruising til Lena denne gangen også? Gjerne gjennom Raufoss også, så til Byggmakker igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet September 11, 2008 Nærmer seg nå ! Blir moro å værtfall få dratt med bilen på 1 treff i løpet av '08 sessongen Cruising litt utpå hadde vært gøy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet September 12, 2008 Da blir det til at vi cruiser en tur utpå kvelden en gang, har jeg fått bekreftet;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet September 12, 2008 Hmm, kanskje ta turen. Pleier det å være mange som er med på dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet September 12, 2008 Får vel dukke opp en tur je å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet September 12, 2008 Hmm, kanskje ta turen. Pleier det å være mange som er med på dette? Er vel Hamar det er mest folk på, men det er sannelig ikke dårlig på Gjøvik heller. I fjor vil jeg tippe at det var rundt 60 biler alt i alt. Ta med deg noen kamerater og dukk opp;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet September 21, 2008 Ingen som legger ut bilder herfra da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet September 22, 2008 Ingen som legger ut bilder herfra da? her er linken til bilder. MAAAASSSSEEEEE bilder fra Lillehammer,Hamar og Gjøvik. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=130614 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet September 23, 2008 Vi dømmer også etter den nye modellen til klubben der alle biler starter med 100poeng og blir trukket poeng etter visse kriterier. Det tar ca 2-5min og bedømme en bil. Hadde bare vært moro å få innsikt i de kriteriene. For det er vel slik at hvis man trekker et poeng pr centimeter lysåpning under støtfanger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...