Anbefalte innlegg

Og opp igjen. På Fredag er det sesongens siste Tour De Mjøsa treff, så satser på at folk peller seg til Gjøvik for sosialt samvær og moro;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kommer, men jobber til 16.30 - 17 tiden så jeg reiser nok ganske direkte rett etter jobb for å rekke det.

Og skulle dere behøve noe mer hjelp så kan jeg stille opp på det, dog jeg kommer nok ikke før rundt kl 18 tenker jeg.... + litt vask..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte å ta turen jeg også:)

 

Men er nok ikke på gjøvik før klokka 17:00 ca. Jeg drar fra Oslo og jobber til kl 15:00 denne fredagen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det blir 2-3 biler fra Valdres ihvertfall :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må da prøve å komme meg opp denne gangen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er klokken 18 denne gangen og?

 

ja, viss du leser lenger oppe så står det:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer det . er kl 18 bare å komme og ta med så mange dere vil ;) Prøve å få til en knakendes bra avsluttning på treff sommeren

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

å jeg som skal kjøre skiheis hjem i helga a gitt :P spørs om jeg popper innom en tur uansett :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Byggmakker Skattum er plassen på Gjøvik. Samme sted som i 2007 for de som var der da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det cruising til Lena denne gangen også? Gjerne gjennom Raufoss også, så til Byggmakker igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nærmer seg nå !

Blir moro å værtfall få dratt med bilen på 1 treff i løpet av '08 sessongen : haha :

 

Cruising litt utpå hadde vært gøy : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da blir det til at vi cruiser en tur utpå kvelden en gang, har jeg fått bekreftet;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, kanskje ta turen. Pleier det å være mange som er med på dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, kanskje ta turen. Pleier det å være mange som er med på dette?

Er vel Hamar det er mest folk på, men det er sannelig ikke dårlig på Gjøvik heller. I fjor vil jeg tippe at det var rundt 60 biler alt i alt. Ta med deg noen kamerater og dukk opp;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som legger ut bilder herfra da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi dømmer også etter den nye modellen til klubben der alle biler starter med 100poeng og blir trukket poeng etter visse kriterier. Det tar ca 2-5min og bedømme en bil.

 

Hadde bare vært moro å få innsikt i de kriteriene.

For det er vel slik at hvis man trekker et poeng pr centimeter lysåpning under støtfanger?: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.