Anbefalte innlegg

Bilen min stoppa for tre uker siden, da fikk jeg tips om å bytte bensinfilter, det gjorde jeg og bilen gikk så fint helt til det samme skjedde i dag. Den begynte å fjuske som bare det, og nå vil den ikke starte i det hele tatt.

Da jeg skifta filteret, rensa jeg ikke tanken. Skal jeg egentlig gjøre det, når jeg skifter filter? Kan det være grunnen til at den stoppa igjen?

Takker for svar!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller om noen vet om noen annet som kan være galt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg holder på med min audi og den stoppet en gang helt umotivert men startet etter ett par forsøk. Har brukt bilen i sommer og den har fungert som en klokke men på fredag så var jeg en tur og da stoppet den kort tid etter start og så startet den igjen og stoppet etter noen hundre meter. Så startet den og jeg kjørte hjem perfekt . Under disse krumspringene så hørte jeg kun bensin pumpe rele og ikke pumpen så jeg skrudde tenning av og på x antall ganger til jeg hørte pumpen gikk og da startet den.

Hører du pumpen din ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, hører pumpen. Og pumpen skiftet jeg samtidig som jeg skiftet filteret, så jeg har altså bare kjørt 20 mil med den nye pumpa. Men kan det være at jeg må skifte rele?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

åssen ser filteret ut denne gangen? og går bilen som normalt med nyrensa el nytt filter?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nytt filter ja, og da den gikk gikk den sånn den skal gå.

Har prata med en som har hatt samme feil på sin nå, og han måtte bytte fordelerlokk og rotor, så det er bestilt.

Får det i løpet tirsdag. Håper bilen starter og går som den skal igjen da:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.