#1 Skrevet August 7, 2008 Noen som skal dit? Eventuellt vet om det er noen VAG som er påmeldt? Er litt kjedelig å se på dragrace når det er bare Amcar synes jeg http://adressa.no/tv/?id=6756&autoplay=1&page=0 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 11, 2008 Noen som skal dit?Eventuellt vet om det er noen VAG som er påmeldt? Er litt kjedelig å se på dragrace når det er bare Amcar synes jeg http://adressa.no/tv/?id=6756&autoplay=1&page=0 Hum, dette må man jo få med seg!! Når på kvelden/natta starter dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 11, 2008 Skulle starte 19.00 lørdag som var Men de kom jo faen ikke igang før ca 20.00. Eneste VAG var vel 3 bobler og gamle ES S2'n mener jeg og huske. Jeg stakk før det ble ferdig, så hvordan VAG bilene gjorde det får noen annen komme med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 11, 2008 SVARTE, trodde det var nå til lørdag jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 11, 2008 Hæhæ, da blir du nok alene der ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 11, 2008 var vell en sølvgrå A6 som var med å. fikk filmet noen av boblene, men med mobil da, så ble ikke den beste kvaliteten=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 11, 2008 Hæhæ, da blir du nok alene der ja Ja, d ha vorre teit:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 12, 2008 var vell en sølvgrå A6 som var med å. Er nok gode, gamle JAP som har kjørt. 2.7T med ymse modifisering, lett gjenkjennelig på bakpotter som dingler under bakfangeren, sees ofte i Trondheim sentrum (hverdagsbil). For min del kan det GODT bli mindre av disse amcar-skrullingene (samt HD) i sentrum 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 12, 2008 hehe=) så to feite brødbakere av noen eksospotter bak der ja: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 8, 2009 Da er det igjen ikveld. Tror det starter 18 eller 19. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...