#1 Skrevet August 7, 2008 hallo i luken. bare nyskjerrig på hva folket syns om sort silkematt panser på en mk iv?? og ikke minst om det er noen som kan hjelpe i photoshop med dette?? siden mine ps kunnskaper er begrenset.. setter veeldig pris på hjelp på dette grunnet jeg håper å få gjort dette i nær fremtid: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 7, 2008 spørsmålet er vell også hvordan et sort matt panser blir på en stort blank bil? faktisk en ting jeg ikke har sett enda:) og jeg har sett mange lakk varianter. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 7, 2008 Ikke veldig forseggjort, men kjapt Håper det hjelper:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 7, 2008 kanskje ta taket og`? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 8, 2008 tusen takk. syns det ble litt kult jeg egentlig. lurer på om jeg ikke skal ha skrift nedover på panseret på siden også men det kommer mest sannsynelig siden=) takk igjen jostein=)=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 8, 2008 Flemmedekor er viktig her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 8, 2008 flammedekor syns jeg blir litt væl igjen, syns det er bedre når den er litt clean 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 8, 2008 Syns du skulle hatt hele bilen i den matte fargen.. Hadde vært UTROLIG kult! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 8, 2008 litt skrift... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...