#1 Skrevet Oktober 23, 2004 Pininfarina Quattro Quartz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 23, 2004 En del italienske trekk der ja. Artig eksos. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 23, 2004 Veeeldig spesiell bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 23, 2004 Hva får man når man krysser en Audi Coupé med en Alfa Romeo GTV? Synes ikke den var så veldig pen akkurat. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 23, 2004 helt klart lik GTVen, første som slo meg var "Audi MÅ jo ha gitt avslag på produksjon av denne, så da fikk Fiat den" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 23, 2004 Iallefall bra 80`tall still på den bilen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 23, 2004 likte setene jeg, men resten av bilen Aldri likt designet til Pininfarnia jeg!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 24, 2004 Så bilen i utstillingen på Audi museumet i Ingolstadt for et par år siden. Tror jeg har bilde av den et eller annet sted også.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...