Installere turbotrykksnåler, hvor ta trykk fra?

Anbefalte innlegg

Tenkte eg skulle ta å få installert min original look turbotrykksmålar før eg reiste på jobb igjen , så eg lurte på kor Dykk andre har hacka Dykk inn med eit t-stykke for å sjele litt trykk? : smil :

Bilder er også kos.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte eg skulle ta å få installert min original look turbotrykksmålar før eg reiste på jobb igjen , så eg lurte på kor Dykk andre har hacka Dykk inn med eit t-stykke for å sjele litt trykk? : smil :

Bilder er også kos.

om du fikk med slange på måleren, passet denne perfekt på den tynne slangen som går fra toppen av dumpen og opp ved innsugsrøret, koblet t-stykket ved skøyten, nesten ved gass-spjeldet;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

om du fikk med slange på måleren, passet denne perfekt på den tynne slangen som går fra toppen av dumpen og opp ved innsugsrøret, koblet t-stykket ved skøyten, nesten ved gass-spjeldet;)

Takk for tipset , har ikkje hatt tid å sjekke enda , men skal sjå på det iløpet av veka :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.