#1 Skrevet August 8, 2008 Er det noen som vet om en butikk e.l som har på lager 5mm spacere av god kvalitet? Gjerne H&R eller annet kjent merke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 8, 2008 Bruker 5mm biltema foran på S2n min, fungerer utmerket Kjørt noen hundre runder på bane nå, og hjula sitter fast de.. Senteret på navet bygger vel ca 10mm, så det stikker fortsatt inn i felgen og sentrerer. 34.90 mener jeg herligheten kostet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 8, 2008 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=118308 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 10, 2008 jeg har 5mm liggende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 10, 2008 Er dette med sentrering? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...