coupe quattro type85 (elektrisk)

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Har nå funnet en coupe quattro til salgs..

 

Bilen er HELT strøken utvendig, men har noen elektriske feil.

 

Det er da snakk om cruisecontrol og el. vinduene som ikke virker. Selger tror at "noe" har brunnet opp.(?) Selger mente at det blir for dyrt å feilsøke osv osv..

 

Vanskelig å si va det kan være, men spørsmålet er da: blir dette en alt for dyr affere? Vanskelig og finne ut hva som kan være galt??

 

Svært takknemlig for svar.

 

Mvh

 

Tommy

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Elektriske feil kan være dyrt å fikse, ingen tvil om det.

 

Men for at man i det hele tatt skal kunne si noe om det må man nødvendigvis vite litt mer om feilen.

 

Kommer det spenning inn til sikringer/brytere?

Kommer det spenning ut fra sikringer/brytere?

Kommer det noe frem til motorer eller releer?

 

Omtrent umulig å svare på uten å vite mer.

 

Er det f.eks. kabelstokk som er brent så er det jo litt jobb å fikse, men det trenger ikke koste så mye.

 

Er det motorer eller lignende som er brent koster det jo fort litt mer penger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er snakk om begge vinduen er det enten kabelbrudd eller def styringeenhet. Burde ikke være for vanskelig å finne ut av sånt hvis man har skjema.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal å se på den over helga. Prøve å finne ut hvordan ståa er.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Tommy Berg

Skal å se på den over helga. Prøve å finne ut hvordan ståa er.

 

Hvis du ikke finner ut av det, så kan du sende meg en pm. Jeg kan alltids lage ett nytt ledningsnett til det hele, men da må jeg ha bryterne og endekontaktene som skal inn i bryterne. :) Skal ikke ha noe ublu pris heller, holder med at du dekker porto frem og tilbake samt dekker det jeg bruker av ledninger og relèer:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Mads Fagerdal

Hvis du ikke finner ut av det, så kan du sende meg en pm. Jeg kan alltids lage ett nytt ledningsnett til det hele, men da må jeg ha bryterne og endekontaktene som skal inn i bryterne. :) Skal ikke ha noe ublu pris heller, holder med at du dekker porto frem og tilbake samt dekker det jeg bruker av ledninger og relèer:)

 

Hørtes meget kurant ut.

 

Sender en pm etter jeg har sett på bilen.

 

Tusen takk.

;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.