#1 Skrevet August 8, 2008 litt å banne i kirka, men måtte dele lyden med dere Noe så perverst 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 8, 2008 HELT rått! BMW blir nok kansje neste bil her i gården. Uten sammenligning av E60 M5:) hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 8, 2008 viste ikke at det bar turbo på den? ... eller hører jeg noe annet når han girer ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 8, 2008 viste ikke at det bar turbo på den? ... eller hører jeg noe annet når han girer ? Du hører nok noe annet. Ressonansen av eksosen eller noe. Liker å tro det ikke hadde vært så mye feste om han hadde hatt turbo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 8, 2008 Du hører nok noe annet. Ressonansen av eksosen eller noe. Liker å tro det ikke hadde vært så mye feste om han hadde hatt turbo. antispinn på nyere biler vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 8, 2008 0-100 på 4,1sek 5L v10 turtall sperre på 8250 rpm 1 individual throttle body per cylinder 500 hk@ 7750rpm, 520 NM @ 6100 rpm 7 girs smg III girkasse går i 330kmt, men sperret på 250. Helt rått ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 8, 2008 Meisterschaft eksosen hørtes jo helt forferdelig ut. Bare metallisk skrammel. Ville nok valgt Kelleners om jeg først skulle hatt en bimmer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 8, 2008 Meisterschaft eksosen hørtes jo helt forferdelig ut. Bare metallisk skrammel. Ville nok valgt Kelleners om jeg først skulle hatt en bimmer. http://videos.streetfire.net/video/m5boardcom-presents-BMW_79091.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 8, 2008 offtopic : dæven, ble egentlig litt imponert over corvetta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 9, 2008 Den nye Corvetten ER bra så!! To siste filmene av M5'n var fete.. Sinnsyk lyd! Nå skal jeg sette griller i hue på en jeg kjenner 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 9, 2008 den får litt slakt i top gear, helt til han trykker på knappen http://www.youtube.com/watch?v=Dh451G94rw8 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 9, 2008 Enda en. Foresten noen som vet hva sangen her heter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 9, 2008 Ayumi Hamasaki - M (Above and Beyond Remix) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 10, 2008 Fy i Faen så rått!! Ikke helt enig med Mattis da , for jeg syns Meisterschaft eksosen var den FETESTE! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 10, 2008 Uff og uff... Liker ikke slike metalliske lyder i det hele tatt. Liker bedre brumming enn skrangling. Men for all del FEEET bil!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 10, 2008 fet den første filmen;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 11, 2008 Muulig det er fordi jeg kommer rett fra denne tråden og det er muulig jeg synes lyden virker litt feminim når det kommer til høye turtall, sett i forhold til hvor jeg synes den faktisk snerrer til deg.. Derimot så låt det noe helt annet i Top Gear klippet, hvor det faktisk hørtes litt tøft ut.. Men igjen, just my 2 cents 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...