Dra henger med Golf IV 1,9TDI 110hk AUTOMAT, MED maks last. Er det lurt?

Anbefalte innlegg

Noen innvendinger?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei. Sålenge du holder deg til/under det som er max i vognkortet på bilen så har jeg ingen innvendinger. Dette er testet i hue og rævva opp og ned og bilen tar ingen skade av det og den skal være sterk nok imassevis til å takle max lasten den er oppgitt til.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet ikke om det finnes automatkasser som liker henger men..: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet ikke om det finnes automatkasser som liker henger men..: klø :

Det er vel min erfaring også med andre biler, men lurte på Deres erfaringer der ute med Golf, Bora, A3 osv.

Må legge til at den har rusla 190000km nå , men jeg har fått byttet automatolje og filter på 150000km.

Nåvel, den skal ikke brukes så mye, men er nødt til å dra litt matrialer på en henger nå og da. Kanskje opp mot max en og annen gang.

Gjerne svar dere som har DVK (eller andre) automatkasse i VAGen Deres. Golf, Bora, A3 osv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil tippe det går bra så lenge man bruker hue, tar det pent under kjøring og ikke presser bilen max med fullgass akselerasjoner mens man har fullastet henger osv..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ekstra oljekjøler for kassa siden det er hengerfeste? På noen biler er det det, men det finnes uheldige kombinasjoner med ettermonterte hengerfeste uten at man har ettermontert oljekjøler.

(Aner ikke hvordan dette er på denne.)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ekstra oljekjøler for kassa siden det er hengerfeste? På noen biler er det det, men det finnes uheldige kombinasjoner med ettermonterte hengerfeste uten at man har ettermontert oljekjøler.

(Aner ikke hvordan dette er på denne.)

Godt tips, det er et ettermontert (av meg) hengerfeste.

Hvor får jeg tak i egnet oljekjøler for automatkassa? Orginalt koster sikker det hvite i øyet....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.