Anbefalte innlegg

Noen som vet hva det er?

Er en på forumet her som har noen felger med ET41. Hvordan blir det på Golf 3 stv?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Orginalt er 38....så 41 blir nesten det samme. men det er ikke verre en å sette på noen spacere det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, takker!

 

Har du forøvrig MSN messenger?

Tenkte jeg kunne sendet filmen via MSN.

Kvaliteten ble forøvrig ikke så bra...

 

Skal bare fikse PCn først. Service pack 2 SUGER!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Holdt på å legge inn SP2 når PCn skudde seg av. Etter det har det bare vært tull. Explorer linja nederst på skjermen er borte, kan ikke kopiere noe, USB funker ikke, alt av internett er borte, PCn puster og peser som bare det. Skal få brodern til å se på det. Sitter nå på lånt Acer...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvd å legge inn SP2 på nytt da?....ikke helt sunt å reboote mitt i en inst nei.

Evt av inst den hvis du har mulighet til det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller bare gjør som meg, formater hele dritten! : do :

Men hva har dette med ET å gjøre? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får ikke fjernet den, det sier PCn nei til. Får ikke installert den på nytt fordi PCn sier at den allerede er installert...

 

Blir vel å legge inn hele Windows på nytt...

 

Har egentlig ikke så mye med ET å gjøre, men siden jeg har fått svar på spørsmålet så gjør det ikke noe om tråden min sporer helt av;)

 

Kan ikke formatere heller. Har alle bildene av Linnea fra hun ble født til nå på PCn + mye annet viktig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er bare å få ut datene da ja.....du kan jo og prøve og reparere windows som en siste utvei før du formaterer.

Backup er tydeligvis et fremmedord:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, siden tråden har gjort sin nytte...

Brenn ut alt du ikke har lyst til å miste på cd. Eller legg det over på en annen harddisk. Tenk alt du hadde mistet hvis harddsiken din tok kvelden av en eller annen grunn..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, har vært slapp med backup:(

 

CD brenneren er borte den også... Hadde Nero, men ikke nå lenger...

Prøvde å koble sammen 2 maskiner i går, men min låser seg hele tiden. Er tydligvis rimelig ustabil...

Virker som om hele maskinen mer eller mindre har låst deg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvd å ta den opp i safemode med nettverk da?

Hjelper ikke det heller ville jeg prøve og kjørt en repair på windows.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da anbefaler jeg deg å kjøpe en ny harddisk. Plukk ut den gamle og installer alt på den nye. Så setter du inn den gamle harddisken som slave og rensker den for alle bilder/filmer og andre artige ting som du kunne tenke deg å spare på. Så er det bare å formatere resten så har du en frisk harddisk igjen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.