#1 Skrevet August 9, 2008 Det er så lenge siden at jeg ikke husker hva det var for noe, men tror det var GTE eller no? Her hadde jeg akkurat vært og hentet den fra Tyskland, den hadde jeg i halvt år før den ble solgt til en i nord for så og bli vraket. Og legg merke til den røde Sierra Cosworth'n min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 9, 2008 Dette blir vel både som å banne og å pisse i kirka, men mellom de to bilene, hadde jeg glatt valgt Cosworth-Sierraen. Skulle gitt mye for et strøkent eksemplar av en Cosworth. Men for all del Strøkne Coupeer er heller ikke å forakte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 9, 2008 Det er så lenge siden at jeg ikke husker hva det var for noe, men tror det var GTE eller no? Det må nok ha vært en GT. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 9, 2008 Det må nok ha vært en GT. Det er mye mulig det, og det var vel en 2.2 og ikke en 2.1? Og det var vel en 86-87mod vil jeg tro. En sånn Audi var jo super hot på midten av nittitallet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 9, 2008 Det er så lenge siden at jeg ikke husker hva det var for noe, men tror det var GTE eller no? Her hadde jeg akkurat vært og hentet den fra Tyskland, den hadde jeg i halvt år før den ble solgt til en i nord for så og bli vraket. Og legg merke til den røde Sierra Cosworth'n min. Ikke så vanskelig å IKKE se:) Særdeles morsom bil, som jeg hadde valgt lenge før noe Audi i samme klasse. Og ha en Cosworth på den tia, kunne ikke bare være enkelt. Blod priser på alt. Men sikkert morro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 9, 2008 Det er mye mulig det, og det var vel en 2.2 og ikke en 2.1? Og det var vel en 86-87mod vil jeg tro. En sånn Audi var jo super hot på midten av nittitallet. Jeppjepp, 2.2. Ser ut som det er en 86-modell, siden den ikke hadde lakkert spoiler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 9, 2008 Jeppjepp, 2.2. Ser ut som det er en 86-modell, siden den ikke hadde lakkert spoiler. Ja, jeg mener å huske at det var en 86mod. Og jeg husker jeg meldte meg inn i VW Audi club pga denne her, så jeg er igrunn VW Audi club veteran. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 9, 2008 hvis det en feilhjulstrekker så er det i hvertfall GT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 9, 2008 Ikke så vanskelig å IKKE se:) Særdeles morsom bil, som jeg hadde valgt lenge før noe Audi i samme klasse. Og ha en Cosworth på den tia, kunne ikke bare være enkelt. Blod priser på alt. Men sikkert morro. Cosworth på nittitallet var jo noe av det grommeste en vanlig borger kunne kjøpe seg, og klart jeg var stolt over den her bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 9, 2008 hvis det en feilhjulstrekker så er det i hvertfall GT Ja, jeg mener og huske at det bare var en gnager og ikke quattro, for det hadde vel stått quattro i bakruta hvis det var en quattro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 9, 2008 Ja, jeg mener og huske at det bare var en gnager og ikke quattro, for det hadde vel stått quattro i bakruta hvis det var en quattro. Ikke nødvendigvis, nei, men det skal stå på refleksplata bak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 9, 2008 Ikke nødvendigvis, nei, men det skal stå på refleksplata bak Nei, på refleksplata står det bare Coupe. Det gjorde det på alle versjonene, inkludert Sport quattro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 9, 2008 du hadde vel huska på om det, hadde det vært en quattro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 9, 2008 Nei, på refleksplata står det bare Coupe. Det gjorde det på alle versjonene, inkludert Sport quattro. Pokker, stemmer det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 9, 2008 Dette blir vel både som å banne og å pisse i kirka, men mellom de to bilene, hadde jeg glatt valgt Cosworth-Sierraen.Skulle gitt mye for et strøkent eksemplar av en Cosworth. Men for all del Strøkne Coupeer er heller ikke å forakte. Støtter denne.. strøkent eksemplar cossie med 300-400 hk oppsett hadde vært digg å ha i garasjen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 9, 2008 Skulle gitt mye for et strøkent eksemplar av en Cosworth. Skulle kjøpt min da.. Den var jo til salgs for noen måneder siden.. Nå er den vel så godt som ferdig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 9, 2008 du hadde vel huska på om det, hadde det vært en quattro Jeg burde jo ha gjort det, men jeg minnes at den ikke hadde quattro. Jeg har hatt så mange biler så det er ikke så greit å skille dem. Jeg hadde f.eks 3stk Opel Calibra samtidig, 1turbo og 2 vanlige 16V, alle var registrerte opp på meg, og en annen gang hadde jeg to Peugeot 205GTI og 1Peugeot 205CTI, 1brukte x'n min og en brukte jeg, osv, og hatt mange mange Golf GTI, Golf GTI 16V, Golf GTI G60 syncro og ikke syncro, MB190E 2.3 16V, 3 Cosworth, BMW Cab, osv. Disse bildene er fra nittitallet, satt og scanet dem inn igår kveld, derfor så kornete. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 9, 2008 hehe, har du tall på hvor mange biler du har hatt frem til nå ? trodde jeg hadde mange jeg.. driver med min 7`ende bil nå.. på 2 år:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 9, 2008 RS Cosworth. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 9, 2008 Skjønner ikke hva som er så stort med Cosworth, ville heller hatt hvilken som helst VW eller Audi over en kiip ford. Ser døll ut og og er kiip å kjøre, pluss at drivverket er like holdbart som ei flaske melk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet August 9, 2008 Skjønner ikke hva som er så stort med Cosworth, ville heller hatt hvilken som helst VW eller Audi over en kiip ford. Ser døll ut og og er kiip å kjøre, pluss at drivverket er like holdbart som ei flaske melk.. Herregud for et innlegg. Bra ikke alle er like. Mye kule biler du har hatt Sigmund. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet August 9, 2008 Skjønner ikke hva som er så stort med Cosworth, ville heller hatt hvilken som helst VW eller Audi over en kiip ford. Ser døll ut og og er kiip å kjøre, pluss at drivverket er like holdbart som ei flaske melk.. må si meg helt uenig.. tøffe å se på om du holder de pene å rene , akk som dere sier om audi.. fin lyd, lette å trimme å om man ikke er helt kokkos i hode å gjør ting skikkelig holder de like lenge som alt annet! EDIT: Post gjerne ut de bildene du har sigmund. artig å titte på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet August 9, 2008 Herregud for et innlegg. Bra ikke alle er like.Mye kule biler du har hatt Sigmund. Er det noe forskjell på mitt og ditt, der du fremhever at du heller ville valgt den fremfor spesifikt Audi i samme klasse? Fatter ikke hva det har med diskusjonen å gjøre, Coupe GT og Cosworth har fint litetil felles.. Det var forresten en personlig meing og lite annet.. Audi har forresten ingen direkte konkurrent til Cosworther uansett, så hvorfor ta opp diskusjonen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet August 9, 2008 Nei, på refleksplata står det bare Coupe. Det gjorde det på alle versjonene, inkludert Sport quattro. Mener det i tillegg står innfelt et "skilt" i dashen med quattro logo? Den Coupe GT'n er vel MYE mere spesiell enn Sierran;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet August 9, 2008 Mener det i tillegg står innfelt et "skilt" i dashen med quattro logo? Den Coupe GT'n er vel MYE mere spesiell enn Sierran;) En Coupe GT 2wd er jo faktisk ikke en spesiell bil i det hele tatt, er jo bare en ordinær Audi i coupe utgave. En Cosworth Sierra derimot er en helt spesiell Sierra. Men du har kanskje ikke så stor peiling på Ford ............... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...