#1 Skrevet August 9, 2008 Får nesten starte jeg da, selv om jeg ikke fikk tatt så mange bilder. Men det er da et par.. Første treffet i år, Lillehammer 8/8-2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 9, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 9, 2008 De få jeg tok: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 9, 2008 noen flere eller?? så det var en del som knipsa så sleng de ut da folkens btw; du som sto ved busslommen litt utenfor, trodde du sto og filma jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 9, 2008 Bilder av vinnerbilene? Noen som har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 9, 2008 Laster inn nå Peoples choice : Jørn hopteigen- Audi A4 Oettinger Longest distanc : 41 mil? jørn skår Audi 1. Audi A4 Oettinger 2. Stig Are amundsen Audi a4 S-line Vw. 1. Dan inge Johansen 2. Tore Øimoen 3. Raymond andersen - Vw Bora Kan Noen fylle inn resten? ( med forbehold om feil ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 9, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 9, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 9, 2008 Var ikke der selv, men Raymond Andersen fikk 3 i VW i følge tråden hans:) Flere bilder takk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 9, 2008 Neineinei... Må da ikke ta med Volvoen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 9, 2008 Neineinei... Må da ikke ta med Volvoen! hehe:) koselig dere stakk innom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 9, 2008 Dumt vi ikke hadde bedre tid, men vi som var på T5-en gikk av vakt 5 min. etter vi trilla inn på plassen der, så vi kunne liksom ikke presse alt for mye overtid ut av arbeidsgiver heller:p Men fikk da truffet noen ansikter til bilene og navnene her inne også Bra treff fra det lille jeg fikk sett, i hvert fall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 9, 2008 Dumt vi ikke hadde bedre tid, men vi som var på T5-en gikk av vakt 5 min. etter vi trilla inn på plassen der, så vi kunne liksom ikke presse alt for mye overtid ut av arbeidsgiver heller:pMen fikk da truffet noen ansikter til bilene og navnene her inne også Bra treff fra det lille jeg fikk sett, i hvert fall! overtidsbetalt for å vise dere fram litt er vel verdt det:D sikker på sjefene var helt enig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 9, 2008 Vi skrev faktisk en time mindre med overtid pga. den avstikkeren, så de bør være fornøyd Men det må da være flere bilder fra dette treffet?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 14, 2008 Mine bilder. Naturlig nok mye av de samme bildene som er lagt ut før, så mange biler var det ikke der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 14, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 14, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 14, 2008 Rå den ambulansen da: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 18, 2008 Rå den ambulansen da: rock : Nesten synd den ikke stilte, kunne ha dyttet en Golf av pallen: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 30, 2008 (endret) Får vel klemme inn noen bilder her fra Hamar 29.08.08 også da folkens? Det ble et meget vellykket treff synes jeg. God stemning og masse trivelige folk. At været var bra, var jo heller ikke så dumt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet August 30, 2008 Da var bildene mine uploadet, så da klemmer man det ut. Det ble ikke så mange bilder som jeg trodde. hehe. Ble for opptatt med å gå og prate med folk. Og jeg beklager mangelen av audi-bilder. Tror jeg tiltrekkes mer av vw av en eller annen grunn. hmmm. Anyways... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet August 30, 2008 .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet August 30, 2008 ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet August 30, 2008 ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet August 30, 2008 Og så.... Den Useriøse biten.. Tha Chicken! Treffets beste film? Hva da å plane ut? EHM........ Rollebytte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...